Затова при съдебните решения за Църквата новозаветна Христова, в употреблението му съдебно, народът Божий се назова с името Трети духовен съдебен Израил, изведен от всички заблуди на измамни учения, наредил се под покрова на Бога Отца, Сина и Дух Святи – Троица Единосъщна; а покровът е Вестта църковна за сетния изход под звук на Архангелска тръба, за да посрещне Вожда си и Царя си, Господар завсегда.
А Третият духовен съдебен Израил не е един само сянков народ Стар плътски Израил, но е изведен от всички народи и племена, преминал Три ерни времена – Макет, Сянка и втори духовен новозаветен, за да се яви като чисто злато, претопен, измит с лугата на съдебните решения в един Трети съдебен духовен Израил, който ще посрещне Господа Исуса Христа във второто Му явление над Земя! Защото Бог е Дух и Истина и истинските поклонници с Дух и Истина Му се покланят.
Затова и е обвинен Третият Лаодикийски ангел – адвентно крило, който не разумя, че един Духовен трети Израил ще посрещне Господа Исуса Христа, за да се приготви. …
Тя, Лаодикия, се явява като една граблива птица, разсечена на две половини. Тя е грабила небесните Истини, за да ги охулва и да безаконствува.
Но Съдът велик се яви и първо на Лаодикия съдбите реши, като я отхвърли, избълва я Верният Свидетел из устата си. И в чин „Десет девици“ призова от кръстопътищата Божии избрани, защото първите поканени бяха заети – кой на сватба, кой на нива!
Гласът в чин „Глашатай“ призова от кръстопътищата хроми и недъгави от учения като ги отся, в чин „Десет девици“ отстрани Пет неразумни чрез живи блюда с олтари – светилници празни, посочили на цяла Лаодикия с двете й крила. Тез, които се бяха приготвили – живи блюда със светилници – олтари пълни с елей, въведе в Сватба – Съда велик като сватбари, за да реши църковните съдби на Църквата всемирна, а те в чин „Пет разумни сетива“ църковни!
Ето каква е последователността:
– Започва седмия Лаодикийски период – Откровение 3 глава. Покана към Лаодикия, адвентни и петдесятни да се яват в единство на Дух и закон и да се подготвят за сватба – Съдът
– Започва Съдът – Откровение 4 глава
– Отварят се книгите на делата – Откровение 5
– Осъжда се сатана и неговите последователи
– Оправдава се Исус и Неговите последователи
– Решават се съдбите на умрелите по времето на Съда и на живито по това време
– Пускане на язвите
– Разнасяне на Съдебната светлина – Откровение 18:1 1 След това видях друг ангел, който слизаше от небето, имайки голяма власт; и земята се просвети от неговата слава.
– Възкресение – Откровение 20 – 21
Съдът е приключил и неговите решения са свалени като огън от олтаря в България – Откровение 8:5, в което се казва: И ангелът взе кадилницата, напълни я с ОГЪН ОТ ОЛТАРЯ и хвърли огъня на земята; и настанаха гръмове и гласове, светкавици и трус.
През 1982 г. е престанало даването на Съдебната светлина.
Ние сме най-щастливите хора на света, защото Бог е избрал България.
В края, в съдебното време е първият съд. Той е започнал като от 1844 до 1947 година, сто години Бог е чакал Лаодикия да се подготви в Дух и Закон. След 100 години започва самия съд. Той е описан в Откр.4 глава до Откр.16 глава.
35 години, според пророчеството на 1300 се излива късният дъжд в България.
След това се пускат язвите от Откр.16 глава.
След това започва разнасянето на Светлината на Съда – Откр.18:1
След това е възкресението.
След това по времето на 1000 годишното царство се провежда втория съд в небето, в което съдиите са някои от възкръсналите.
След това следва идването на новия Ерусалим, изгарянето на всичко и началото на нов живот в нетление и на земята, защото извън земята той си е такъв.
Сега е времето на Откр.18 глава. Първия съд е минал, сатана е осъден, светилището е очистено, язвите са пуснати, вестта се носи. Възкресението е близо.