”И в тоя миг на съдбата приех поста ти Даниилов – двадесет и един дни чрез сочивата, които раздвижиха двата бъбрека – двата двигателя на Земята и изчистваха утайките на неправда чрез урината на съдбата. Това са двата двигателя, които пречистваха жертвоприношенията на Първия завет – първия олтар и символично сочеха на Втория духовен олтар. А сега помни, съединението ти с Л. и Б. се явява на двадесет и първия ден от сочивата – сряда сутринта ще се яви благословение с Вожда Михаил чрез Гавраил – Вожд с меч в ръка, ще се яви и поведе Борческия отряд в Правда на милост и любов Моя!
Сам Христа поема ръководството Си на Земя.
А чрез стража – Луната – пророка, осветен чрез извора на Светлината се даде животът чрез Слово Светлина, и Словото е в Бога, и животът бе у Бога, а жизнеността на Небесата, изпратена на Земята, е милост и любов в сърцата, в Скинията неръкотворна, в храма на служение във второзаветната служба. Затуй в първия период Дух Святи действаше пряко чрез ангела Христов, но не се явяваше чрез кръщение в Духа Света, но се изявяваше при нарушение в съсъдите по Словото: когато Валтасар, син на Навуходоносор се погаври със съсъдите на земното църковно употребление, се яви ръката, петте пръста – Петте разумни и написаха: ”Мене, мене, текел уфарсин“, което значеше: ”Премери Бог царството ти и го свърши, премерен си на везните и се намери недостатъчен, раздели се царството ти, както Пет разумни се отделиха от Пет неразумни и се даде на мидяните и персяните.”
По тоз начин се изяви, че в бъдещето духовно служение ще се употреби незнайният език като белег на съдба, а непокорните ще се осъдят чрез Слово Светлина – на ангелски език сред Земята, който е бил служение на ангелите във вековете. А онова, което си позволи да оскверни съсъд на живия Бог, приема осъждение на себе си! Тъй Валтасар прие осъждение кат поражение в съгрешение, като цар на непокорството и мрака, и премерен бе чрез Везната (съдба), осъден и отхвърлен завсегда от Престола – живот вечен на проявление. Тук е осъждението на Сатана, който мами Божиите съсъди чрез маската на църковно служение и се възкачва като цар и властващ господар, в единство със своите жени – наложници, и семето, и ветвата не ще се найдат в деня на осъждението завсегда, изчезват и животът му, и чинът Даниил – Валтасасар като принц на Светлина на народа Божий Израил, наедно с тримата момци, а петият бе Христа като пет вести на изпълнение, приема огърлието на удостоение, но и прави избор в защита на отхвърлените! Но въпреки, че чрез пророка Даниил ще се открие осъждението на Сатана, чрез сетната Светлина чрез третия страж, той пак ще приеме царското си удостоение и признание като пророк Божий и човек, в когото е Духът на Бога, мъдростта, вярата и любовта към брата человек. И пред царя изпросва опрощение, за да се спасят и останалите, които са в осъждение, обаче съдбата им е смърт, според Словото: ”убийте ги с камъни, всякой гледач и бесовъпрошател“.
Сега, на двадесет и първия ден на служение, искай Войнът с нож да се яви в пълна двойна Мощ в Даниилова съдба преди да се яви времето и да заспиш. И наградата за двадесет и един дни пост на сочива, за да му яви Бог мъдрост – по какъв начин да се реши видението на бащата Навуходоносор за земния образ във времето и греха на Навуходоносор, който не се покори на Твореца Всемогъщ, макар че Го призна и Го знаеше.
Тъй и Сатана призна Отца и Го познаваше, и пътя Му на Светлина, и действие чрез творението Му знаеше, но пак се окръжи с гордост, че може да бъде владетел – преобраз на Сатана, и построи, създаде изтукан – идол в полето Дура, и посегна да унищожи Божиите непокорни на греха момци, сочещи на Вестта, която е непобедима, не се покорява, не се поддава на съгрешение. Но пак чрез знамението на огнената пещ в Словото ще дойде изявление в ден на земното изгаряне на Земята и ще признае Навуходоносор, че могъщ и силен е ”Четвъртият” в огнената пещ чрез людете свои, сочещи Вестите в осветление Светлина чрез Слово проявление и ще се покори и ще признае Бога живаго, и чрез царска заповед ще го потвърди над цялата Земя, но след това пак ще отиде в осъждение според непокорството му в употребление съдаден, като пръв херувим на Небесно проявление в Небесно изпълнение пред Небесния Трон велик, пред всички създания Творцуви в Правда на нетление.
А Даниил ще продължи в живот вечен на спасение, когато ще се яви възкресението малко на спящите в плътта пред съдебно разрешение (Малкото Даниилово възкресение – Даниил 12:2-3). И това е силата на Вестта петорна чрез Даниила сред ойнената пещ на Земя в лъвовата яма, която ще издържи чрез сина Божий на съдби, и пак няма да се поклони на Сатана чрез маската – изтукан идол и съсъдите на Едем – змията, които допуснаха греха в сърцето и го приложиха първо на създанието Божие, създадено по подобие и образ Божий като творба Божия сред Едема на вечна правда.
Тъй след грехопадението първо ще се сложи страж – пророк на осветление след изгонване на Адам и Ева от Рая. И ще се скрие Дървото на живота и водата на живота за съдба, за да се яви чрез Слово Светлина Планът на спасението над изкупващата се душа! И навлезе човекът на Земята, и разпростря Сатана греха, и повдигна ръка чрез Каина, и закла като юнец брата си на клада. Това сочеше на Сатана, който ще посегне на Христа като себежертва изявен на огнена клада. Обаче не знаеше, че Онзи, Който бе съставил Плана за спасението, беше промислил и начертал възкресението чрез оплождение, което е взето от Адамовото оплождение и е дадено на Ева като ребро Адамово, а хромозомите, взети от яйчните клетки на Адама, за да се оплоди Ева, с двадесет и четири съдби, доказва и науката днес на Земя!
Затуй днес чрез сетна Даниилова светлина възкресявам в Съд велик на правда едни за вечно оправдание, а други за поношение и укор вечен. И наново в първото на Правда възкресение ще се явят като Войнство Божие свещенодейно в две съдби, два периода, две времена, борили се като Вест свещенодейна на Земята и ще поведат изкупените в покорство души.
И така Малкото възкресение е духовно изпълнение на Съд в правда в небеса, Който оправдава и осъжда овците и козите и им определя небесно служение като войнствена съдба – кордон спасяем. И в деня на първото възкресение поемат си пътя към небе в преображение на нетление, а в хилядагодишното царуване в правда те са изкупени Христови чрез кръвната Му цена, а Земя – арена на зло и добро. Те ще си приемат местата и наново ще влязат в венчание, което са приели още от Земя, и като светии и пророци на Христа ще извършат велика съдба като втори Съд над осъдената от Върховния съд Земя. Те ще потвърдят присъдата от Върховния съд над осъждението преди да се явят във вечното и Ново царство на Царя им Христа, за во век във вечността в правда на нетление и чистота.
Тъй пророческите съдби ще се явят като двадесет и четири съдби от първия Завет – патриарси и апостоли и ще потвърдят присъдата пред Върховния съд! А избраните дванадесет племена – като светии на Христа, Войнствен легион на Борчески свещенодеен отряд. Те ще представят кордона на спасение чрез Агнеца Христа! И тъй в Новото небе и Новата Земя не ще се намери ни клонче, ни ветва от рода на Сатана и неговото войнство ангели, които оплождаха предпотопния свят като оплождение на греха чрез човешките дъщери. Защото ”Божият син – Сатана оплоди Ева чрез грях и тя зачна и роди смърт. И тогава чрез Каина и Авеля се сложи Начало на двата църковни олтара!
А сега Светлината е Мощта и силата на изпълнение чрез откровение на велико спасение като велик Спасителен план в приключване чрез Съда велик в скончание. Антарктида – южният земен полюс е първородното състояние на Земята, северният е скончанието на Земята, след грабването на Църквата. А Дървото на живота и Водата на живота, те пак извират от Престола на благодатта, защото са Светлина и Слово, дадени на Земя, и нигде не са скрити, за да се дирят, защото от сътворението на целия Всемир, преди създание на Земя, те са горе в небе, а чрез извора на живота – Слънцето, посочило на Христа, черпи силата си от Отца, Сина и Духа Святи и осенява нощното светило – Луна – нощта, символ на мрака – греха – Люцифер. А Христа – Агнецът е символ на живот, Слънце чрез Твореца на всяка Правда на Земя! Край… Край… Край..
Бъди благословен, макар и тежко ранен, съсъде на всяка милост Творцува, чрез Съд на удостоение в Христово изкупление в изпълнение ти, който Ми се покоряваш, макар и да заставаш в неразумение, ти пак се намери в готовност и се приготви. Петте литри вода, която ти пи, е благодатта на оросение в петте периода древни, седемте дни – символ на Седемте периода църковни, разделени в седем времена в Скончание дванадесето като пълнота на съдба. Благословена бъди седем пъти по седем, изцелена, днес, сряда, в ден на изцеление те изцелявам чрез Небесно откровение в пълен пир на Правда чрез Небесния Вожд, ръка Му крие нож – Слово Светлина. И днес бъди освободена и след предупреждение на цялата земна кора поднеси Късните Роси, ти навлизаш във вечно изцеление на славата Моя. Ти навлизаш в Слово Светлина в Правда! Седем пъти по седем бъди благословена и от днес приключи земните съдби като страж на Земята, съди чрез Късните Роси, чрез ден и нощ, Правда и грях и Закон – Везни! Оправдавай и осъждай! И навлез в почивка до деня на събуждането ти!
А сега времето е на разума като мъдрост Соломонова, чрез вяра Авраамова обличай се в прекратяващите се съдби на сила Самсонова и отдай на неверните ”филистимци“, и им запали ”пшеницата“ като зърно. Защото Сатана създаден бе зърно и прие осъждение, и със своите подпорки – съсъди чрез силата Самсонова той прие осъждение чрез жена за неверността й съпружеска спрямо съпруга й на Земя (Вавилон невярна съпруга – черква). Закланият лъв е Христа, от чиято утроба изтече мед в символ на Древност – олтар заветни: ядоха в Стар завет питката с меда й, а в Новия завет пиха виното си.
Сега благословена бъди седем пъти по седем като плът на съсъд на пророческа сетна Светлина и чрез разрешение на Небесата навлез чрез вяра Авраамова в мъдрост на разумение Соломонова, и си огради престола с дванадесет лъва – престоли на племената, и бъди мъдрост невиждана на Земята, и призната от Савската царица, която видя и бе победена от Соломона, и погълнато й бе царството – това означава поглъщане царството на Сатана от огнената бездна! И сега в плът облечи се в Мощ, днес ти подава ръка Войнът с нож и като Глас изяви пира на Светлината! Сам Христа поема ръководството на невястата Своя изкупена, очистена, без бръчка и петно, красна като Слънце животворящо, като Месечина – пророческо слово, блестяща, окадена с уханията на служенията. И се приготви за побеждението на първата Архангелска тръба, за преображение в първото възкресение!
И сега очистена, изцелена като в ”Песен на песните” навлизаш в употребление, като Борчески отряд, любим на проявление завсегда, да изведе кордона на спасената човешка душа! И да прекратиш осъждението Сатанинско – светлината Сатанинска чрез шестото чувство, олицетворено в три образа (три шестици – числото шестстотин шестдесет и шест), в троен образ на църковно служение, в блудодеяние на червено, сочещо на кръвопролитие – кардиналско служение в единство с блудницата – негова жена чрез седемте язви, осъден от собствените си дела, които са напълнили чашата в нейната ръка (змей, звяр, лъжепророк). И сега, когато се поднесе светлинният лъч за извеждането, със собствената си чаша тя приема осъждение като приключващи земни съдби в шест хиляди години, в шестхилядната година.
А оправдателната съдба, изкупена чрез кръвта на Христа, във великия Съд на небеса от Създание до Скончание навлиза в дневна светлина – на седемдневни пророчески библейски години като дни на благословение върховно на Творческо сътворение! Амин!
Днес сам Аз, Великият Вожд на съдба, над Вожда на Ново небе Земя, чрез Гавраил те благославям седем пъти по седем пред Михаил, чрез Гавраила, оправдана Даниилова съдба, стражо Мой на Небесата, навлез в изпълнение на Даниилова победа! И възвръщам те от пленение, и качи се на престол на управление чрез дванадесет съдби на благословение от Земя, и приключи съдбите на изкупление и осъждение, и приеми съдбите на седморката! Амин! Седем пъти по седем благословена бъди и навлез от днес чрез Михаила – Вожд на израилевата войска с нож, чрез Гавраила в победа славна на изпълнение ти, Вест на изкупление над цялата земна кора, и извърши чрез тия три волята Ми на оправдание (вяра Авраамова, сила Самсонова и мъдрост Соломонова)! Амин!
Седем пъти по седем благословена бъди и в изцеление духовно стани, и като сноп екваториален обгърни съдбите, и чакай тръбата на възкресение! ”Амин” от Мен, Вседържителя на всемирни съдби, теб благославям в пълнота на седморката като благословение над периоди, народи, племена, поколения, времена, минути и секунди на проявление! Амин!
Благословена бъди и навлезни в стражево оправдание, и благословена, в свободната юбилейна година на изкупление, никога не допущай дарба на проявление чрез пророкуване и тълкувание, защото приключиха съдебните решения и няма за юга да пророкуват пророците, а това означава до Йоана – предтеча на Христовото явление в Третия страж в царско удостоение на явление. ”Амин!“ от Мен, Вседържителя на всемирни съдби! Имате разрешение вие три сетива: Вяра, Надежда и Любов чрез Седраха, Мисаха и Авденаго – просветителна вест на осветление, за да навлезе Божият народ в проумление, да навлезе в Светлината – силата на преображение! Амин!“ От Мен, Вседържителя на целокупния Всемир, Създател – Творец на Земя като планета всемирна в кордона на Слънчевата система, като изкупваща се планета от грехопадението чрез Съд върховен на управление. ”Амин!” От Мен, Вседържителя на всемирни съдби, навлезте в изпълнение и при Архангелска тръба – в преображение на възкресение! Амин!
И ти, шесто чувство на шест времена, като чувство на нощта днес чрез Съд на осъждение в твоето земно управление, чрез блудницата Вавилон, облечена в багреница на ”кардиналско” служение в титлата му „три шесторки“, шестстотин шестдесет и шест в тройно лице на проявление, от днес Ний, Съд велик в пълен върховен Лик, те осъдихме, Сатана, чрез падналия твой лик в ангелско употребление, които оплодихте човешките дъщери (църкви) като небесни синове, и зачна се смъртният триумф на тление, яви се чрез печата на умъртвяващо явление. Яви се знамето ти смъртно като опетни чрез собствените ти дела (дялото на смъртта) Твореца на Правда и подмами творението Му като Борчески отряд – ангелско служение, и постави печата си на зародиша на греха, знамето на смъртта в сърцето на ”жената”, като я ”убоде” по петата, я тя чрез детерождение във времена и векове ти смаза като свидетелство на Земята главата!
Днес те натоварваме с осъждението сетно на смъртното ти знаме, единни с войнството непаднало небесно и земно изпълнение чрез жената, нека ти обявят делата, изпълнили чашата на блудницата като седем язви във време на гнева. И днес, осъждение, чрез знамето му на смърт, в лина на осъждение събери му жетвата за изпълнение чрез семето му грехопадение (грехоплодение) и го вържи за една нощ тъмна – или хиляда нощи (нулите са в падение), докато Земя е в запустение и във второто възкресение изпълни се ти присъдо на осъждение чрез Сатана в борческия му отряд – войнството ангели, пророците му, вражарите, Ендорски гледачи земни в църквата му Вавилон, облечена в багреница кръвта пролята от нея, светиева! И във второто изпълнение никога никъде да се не намерят ни клонче, ни ветва в Новата Земя под Новото небе. От Нас, Върховен съд на правда в приключване на Съдебния процес по плана на умножение в оплождение, в изкупление чрез себежертвата Голготска – кръвта светиева за во век: Никога никъде да се не намерят за във вечността; прочетена в тоя миг пред Върховния Лик присъдата чрез Гавраила и написана ти е на стената, и всички незнайни думи ти са изявени чрез Валтасара!
И още в нощта, преди да зазори светлината, да се чуе Гласът и да се яви възкресение за вечността, ти готов бъди и приеми осъждението си – решение на Върховния съд! И чакай потвърждението си чрез грабнатите изкупени светии на живия Бог!
Край!
Свърши се чрез ратай Пророческата светлина! Приключи Върховният Съд чрез Слово Светлина. А сега…
Навлизаш, съсъде, в употребление чрез сила. И това е Светлината на Малкото частично възкресение, в което Отца възкресява едновременно чрез Даниила 12-та глава като предтеча на идването на Христа, като предтеча на Йоана – на Съдебния процес и се нарича сетно Реформаторско изпълнение преди Христовото явление, Който идва да си приеме наградата на удостоение, увенчание чрез Съд велик като сватбар, който е бил на сватбата – Съда и се връща при невястата Своя изкуплението земно!
А сега ти, малко Мое на съдба, утре в девет часа с Генчо и Христина ми застани в служение.
Прекъсва се благодатта на всяка правда и навлиза вярата чрез мъдростта и силата в служение – ще Ми се поклониш умита и очистена. Да имаш от тази нощ седем л. вода, седем тиквички, седем моркова, флора и фауна – седем рибки плаващи и фауна крилата – две пиленца. И тъй ще предадеш седемдневния си пост.
И те благославям, планетно същество, със сила на мъдрост и Светлина ще навлезеш в Даниилово изпълнение, и ще остане лъчът на изгряващата зора – Светлината Моя. Последното – Откровение на Йоана от Върховния Съд е Зорницата на светлината за човечеството, което навлиза във всемирни съдби! Приех поста ти за света за всичко, за Реката на живота, за кордона на Войнството Христово и те развързвам, да хапнеш от днес млекце от оправданата овца и нейния плод, но помни, има и осъдена овца – черната, а има и оправдана и осъдена коза. А сивият цвят е цветът на гълъба (Десет девици). В Съда лопатата Му е в ръката и сам очиства гумното на Орна и избра и освободи Давидовия олтар от плана на осъждението! Затуй нека Генчо и Христина извършат служение под стрехата на старата (майката, изведена от Вавилон), защото е бяла коза спасяема, тез които ще се намерят сред овците! А козата сочи на това изпълнение: След като е духовно блудствала, душата се е покаяла и приела Вестта, тя се оправдава чрез Христа и става бяла коза.
Дадох ти Светлина, нека превият крак и приеме тя помазание (майката на Елисея) – свекървата твоя, която навлиза в оправдание с болна ръка, това са вси беззаконни, които навлизат в оправдание и се изцеляват чрез кръвта на Христа! Развържете й бинта – развързана бива от греха и осъждението е отмахнато завсегда!
(Рабинята Божия бе в тежка бъбречна криза.)
Набави три литра мляко от бяла овца да се подкваси, прецеди и суроватката да изпиеш ти. Утре в девет часа сутринта чакай откровение, за да съкратя следобедното време!
Марш, нечестивецо, днес сила на изцеление е над нея и нож е в нейната ръка чрез Гавраила, и ще я изведа, но не ще позволя враг да си играе с нея.
Пет разумни сияят като Зорница на изкупление, защото тя е Зорницата на Светлина и преброени й са дните на Земя. А ти. Христина. навлизаш в страж денонощен на изпълнение и трябва да си тук в употребление. Възкресението на изкупените ще бъде чрез двойната сила велика като две стъкла, като прозорец на съдба с двойна осветителна съдба.
Християнството да й е до главата (Сатана те удря заради свекърва ти).
Нина ще поведе Моето осветление след гроба на освобождение, а той е пустинята на старото, което не се покори.
И сега: Христина, това са християните – Авелово създание, първите носители на жертвоприношението чрез символичната светлина на изявление – Агнето пасхално, което сочеше, че ще се яви църковен олтар с жертвоприношение сред пустинята в извеждане на Еврейския народ – символизира извеждането от пустинята – света, а закланият Агнец“ означаваше, че кръв ще се пролей, за да се изкупи целокупната земна творба в единство на флора, фауна и човек чрез църковно служение, олтар изграден в първата църква на Земята сред пустинята!
А вторият олтар означава, че ще се яви олтар на църковно служение с маска (заблуда) и чрез грях, въпрос на земни измишления – плодове земни – плода на Каин, а не покаяние във възгордяването на Сатана. Сатана чрез Каина щеше да заколи чрез непокорните блюда Божии като църква на церемониално служение, в първородните създания в Пустинята – света свидетелствената съдба на Земята.
Това значеше, че двата олтара, това са два свещенодейни отряда в свещенодейна съдба: единият шеше да бъде олтар на всесъжение в първото предверие – в Първото време, в Първата Църква чрез проводника устата, Словото, което казва, че това, което влиза през устата не осквернява, защото първият Завет бе носител на символична Светлина церемониално служение; а във второто време чрез изкупителната кръв, пролята на Земята, сочи на изведените чрез кръвта Господня – спрял бе Ангелът на Орна и там издигна олтар на служение. И дава се белег на спасение – Кръвта попръскана на долен и горен праг Но след явление на второзаветна църковна съдба, яви Второ време – нов второзаветен олтар чрез жертва на изкупление – Кръвта на Агнето пасхално, което означава че в Новия завет служението щеше да премине в духовно, а служението церемониално да се прикове на кръста – апостолско наставление!
В третия страж на църковно служение чрез Съд велик ясно беше, че навлизаме във велики съдби на изпълнение! На ”Орна” щеше да се яви Ангелът чрез кръвта на жертвата като цена, пролята от Пасхалното Агне Христа. И щеше да се яви втори олтар на служение, за да се приеме духовно изпълнение на третия страж чрез Откровение на реалните блюда. Там щеше да спре и там щяха да се разделят Пет разумни и Пет неразумни да се отсеят И чрез Пет разумни да продължи църковната съдба на служение като първи – Орнов олтар. Пред Небеса да се прекъснат жертвите, принасяни дотогава. И че чрез печата на Кръвта ще се явят предопределените, които навлизат в Светлината на Йоановото Откровение като съдба църковна. И пред Съда идяха да приемат оправдателните присъди на двата олтара: църковни съдби над двата народа в двете ери – време на двата олтара в църковно свещенодействие в правда на изкупление пред Съда, за да се приключи в шестхилядната година запустяването на Земята на лъжливия Господар и да се освободи робът на греха чрез кръвната цена пред Върховния Съд на правда! И да се осъди и натовари лъжливият Господар с лъжливото си знаме – смъртта и думите на змията: ”Никога няма да умрете в деня, в който нарушите една от десетте Божии заповеди“! И му се натовари великата църковна съдба на царицата-вдовица, облечена в мантия на кръвопролитие, със седемте язви на осъждение над делата й в употребление! И да се върже като верига около Сатана, като първи войнствен кордон на негова мърсота, както се връзва Христа с кордона на оправдание чрез Съд на правда завсегда – отряда Му войнствена съдба в третия изпълнителен страж на Йоановото Откровение на Земя. И в това Слово: ”Седя като царица, и не съм вдовица, и никак няма да видя скръб и печал” в един ден й се явява съдбата в Съда и в шестия, приключващ съдбата период на Земята (6000 г.), ще бъде тръшната на Земята като воденичен камък! И да навлезе в изпълнение оправданието, което приключи в седмата църковна съдба на Земята и даде откуп Христа собствената Си кръв!
И сега, докато се чуят седемте гърма на Великата изкупителна Светлина чрез двойната сила – мощ на войнствения отряд – петорка ощ, седем язви на мърсота в багреница на кръвта светиева ще й се отдаде в тъмната нощ завсегда! И тогава ще се чуят съдбите, под Трона небесен ще се явят слугите на истинния Владетел небесни, и ще въведе в Правда на благословение изкупеното отношение църковно в седмия ден (седмата година, година светла на изкупление – освобождение роба от греха) и пред нозете на Отца ще пирува хиляда години! И ще създава Новоерусалимски съдби, и чинове и престоли ще се наредят да потвърдят осъждението второ в изпълнение на втората смърт, до периода шести! А туй, че периодът се скъсява, е да не би да докосне кордона на Светлината чрез служение на Съда велики! И тогава, Ти, враже на всяка правда, се съвокупи в предпотопното явление в първо човешко съвокупление с Ева и му пося грехопадението на лъжа, и тя се разви в сърцето на ”дъщерите” човешки, и родиха поколение – исполини на греха, и в осъждение чрез Ноя завършва се съдбата на Изкуплението чрез Исуса пред Съд на всяка правда! И чак тогава родовете се явиха след Ноя, развиха се и навлязоха в употребление. Тара – баща на Авраама – чрез него се обеща явление като морския пясък в небесно осветление в приключващи съдби на явление, което бе символ – Аврама, Тара – Авраамов баща – Отец на Христа, който горя като жертва на клада, овен на жертвоприношение и се дари живот на Исака. Това показваше, че чрез Адам и Ева ще унищожа всичкия допотопен свят! А чрез покаяните ще явя олтар и ще спася всички изкупени чрез кръвната Христова цена, в Съд велик в Третия страж на изпълнителна съдба. И ще осъдя олтара Каинов в ”Каина”, за да се спасят изведените чрез Тара от Ур Халдейски – от старата земя. И да навлязат чрез Авраама в изкупление и спасение на онова, което щеше да се яви чрез него като на сън на Земята. И чрез църковния олтар ще засияе като изкупени на Земята светила!
Тъй малото осъждение над Каина и олтара му означава осъждението над поведените от ”Каина” на Земята до Ноя като преобраз на Стар завет. А до Скончание – след Ной!
И да благословя олтара Авраамов и изпълня обещаното изкупление чрез Кръвта на изкупление, и чрез тяхното изве»щане да се изпълни преобразът на Първия завет в Ноевия завет. А Авраамовият завет – в Завет на Христа в приключващия Завет – остатъка Давид, който наследява и престол, и Земя – нова неопетнена, без бръчка и петно, минала през очистение на огненото осъждение в изпълнение! Тъй Христа – Авраам е преобраз на изведения остатък чрез изпълнение съдебно на Земята! А осъденият намира изпълнение в сина Ноев, който откри бащината си голота. То значеше че Сатана изопачи, разголи Бащината си Светлина на небеса, и ще му се натовари осъждението от Съда в приключващата се съдба, когато ще се освободи Господарят на правда и робът на греха! И ще приеме осъждението си Сатана като син на лъжата, защото тя го обвързва като кордон, и никога няма да го излъже, само бученето на неустроената съдба на севера остава!
И тогава е освобождението на роба от греха, макар че той има Господар, но той не го обвързва с верига на греха: ”Освободен ще е и освободения робът, и Господарят”! Господарят – сам Христа, който ще изведе освободения в свободната година на изкупление чрез Юбилея и ще навлезе в употребление да отдаде със седем язви на Вавилон: ”Както е отдала, да й се отдаде!” Чрез проблясъка на Светлината ще се осветят делата и проклятието, висящо над Земята, ще връхлети над Сатана завсегда! И тъй осъден от собствените си дела, ще види, но не ще влезе в изкупената Нова Земя! И туй показва извеждането на остатъка Божий чрез Авраама – онова, което Христа изкупва на оправданата църква Ева от Създание досега, като олтар църковен на служение сред цялата Земя. И тъй Гавраил ще поведе като Ной съдбите – проповедниците на правда чрез ”ковчега изкупен” на целокупната земна съдба, чрез кръвта на Господа Исуса Христа в Съд на правда! Но който от рода на Ное – като Хам разголи Баща си след извеждането от греха, за него е в сила Словото: ”Правдата на праведника не ще му се вмени в деня на съгрешението!” И след изкуплението на съдебните съдби в миг на осъждението си – отделянето си от изкупващото съдебно решение като остатък на съдба, макар че е изведен като Ноевия син, той пак намира осъждението си в деня на съгрешението.
А сега извеждането на остатъка от двата Завета – Ноев и Авраамов чрез Исуса Навина и Халев християните навлизат в употребление. Авраам е до Мойсея, Мойсей – до Навина. Мойсей на канарата погребан, означава блаженството на Мойсея в осветление чрез Вест на светлина! Явлението на Навина с Халева е явление на Ивана Кръстителя с лопатата в ръка – Реформаторско движение, който вика в пустинята света: ”Прави направете пътеките за Господа, защото иде Един, Който ще ви кръсти с огън и с цена кръвна ще ви изкупи!” Тъй Иван е предтеча на Христа в изпълнение Ноево – Навин е предтеча на Откровението в изпълнение преди грабването на църквата. Той вика в пустинята – Земята и им устройва пътя на спасение чрез Съдебен глас – съдебно решение! Тъй чрез Глас от небето (Откр.18:1) чрез християнството днес в Третия страж – приключващи съдби като Исуса Навина ще разнасят грабнатата Светлина (чрез Исуса Навина – грозда на Халева, който е преобраз на Гласа за народа избран сред пустинята Земя, света)!
И пак разбунтуваната съдба човешка с цел земна – ”Макар с очи да видяха, с уста да вкусиха”, пак от злоба за първенство искаха с камъни да убият Навина и Халева заради грозда на благословението сред пустинята Земя – света, което означава: въвеждането в Ханаан на народа избран и изкупването му чрез кръвта на Христа!
Но само младото, вярното ще чуе Гласа, ще си разтвори сърцата и ще навлезе в оправдание чрез грозда на благословението, чрез осветлението на Ханаана небесен – Небето като народ избран, който намира пълно разрешение на земното изпълнение, където дванадесетте свидетели в повторителни съдби на Откровението на дванадесетте патриархални съдби приемат Гласа на Небесата Отцувите благословения за народа и племената, които навлизат в Новия Ханаан Новата планета Земя!
Тъй ”Гласът” е предтеча на Христа – Владетеля на Новата Земя под Новото небе – Ерусалима или Ханаана чрез верния и избран народ Божий, който намира благословение и милост на извеждане от пустинята в триетапно време. И така чрез борба ще бъдат победени ”осъдените народи и племена”, което означава Сатанинско осъждение и им се отнема благословението в приключващите съдби чрез Съда!
Тъй Исус Навин, Ной, Иван предтечи са, както следва: Ной – на Завета на мир, и че единия син бащата ще осъди, а единия ще оправдае в Новия завет намират изпълнение вси изкупени и навлизат в изпълнения всички определения. Ной – Навин, Иван – Гласа – Дух Святи! И навлизат в притежание на благословенията ония, които са се смирила и са приели да ядат от словесното мляко и меда, що текат в Ханаанската земя, а това е Божията Светлина за спасение на целокупната земна творба!
Чрез Баща си – Отца двамата Синове приемат благословение: това са Гавраил и Исус – свещенодействието и Словото чрез Святия дух, които не ”разголват” Баща си!
А всички, които погиват в пустинята при извеждането на Израил, сочат на затвора, гроба – земя след грабването на църковните съдби.
И сам Сатана, вързан с верига на осъждение, трябва да чака хиляда години, докато се изпълнят съдбите на втората смърт.
Тъй последователите на Христа чрез християнството – тез, които ще вкусят от грозда – Светлината като предтеча – словесното мляко на съдебното разрешение, те ще видят и спасение! А които видят и не ядат от грозда, и се закоравят в пустинята Синк, ще умрат в осъждение!”
Тук свидетелствам аз, свидетелят на живото Съдебно слово в чин ”Християнство”, съсъд за употреба, че въпреки огнената треска на рабинята Господня, Святия Дух непрекъснато изливаше Слово Светлина; и макар агонията от тежкото страдание, употребяваше съсъда на Гласа в пълнота!
Наистина я видях в нощните си видения и над нея бе венец на увенчание! В уста й бе ”крем” на ухание, ръцете й държаха люляка на свещенодейни съдби и газеше сред божури алени – изкупителна цена, с воал седем метров в ръка, постлан на земята от Богдана и увенчан от Илия, и казваше на вси: О, утринни зори, когато Зорницата блестеше, розата ухайна растеше, кремът и люлякът ухаеха сред олтара неръкотворен, пеем ний, съдбите изкупени от земите – фауна и литваме към небесата, и в утро разказваме съдбата, че тя е обещанието Авраамово над Земята!
Шест дни вършихме това, в седмия навлизаме от лъч в залез и хвалехме Небето за милостта велика над езерото – късно изкупление над Земята, където рибките плаваха и минаваха през снагата на Войнствения отряд. И грабват фосфора като сила, поддържаща снагата, докато се яви съдбата и облакът се яви на небесата в огнена Израилева колесница и могъщата съдба – като Цар и увенчан завсегда неин Жених, да ги грабне израилевата войска завсегда!
”Идете, Зефири, над огнена клада, над стража, който лежи с пламнала снага! И с живата вода разквасете му устните, както Исая бе докоснат с въглена от олтара, на Ангела в ръката, и очисти се душата! Тъй я очистете с целокупната Земя и дайте да запее победоносната песен Деворина, и да поведе Войнството небесно туй дете!
А Сисара против Войнството небесно се обяви и унищожи църковните съсъди – жената първо с мляко го напои, а то е, че първо ще приеме словесното мляко, за да няма оправдание и ще го промуши със съдбата – на двата Завета Светлината, която носеше като борец против Сина Божий Христа.
И запейте песен на съдбата! Освободете времената и навлез Деворо. в увенчание с Христа с лопата в ръката! И в пълна слава изведена е тя вече, израилевата войска! Приключи Девора! Воюва! Победи! И туй, което се отлъчи, църквата го унищожи!
А сега благословено бъди, Слово Светлина чрез Росите! Деворо, чрез Гавраила придружи Войнството небесно. да го последва Израиля и с колесницата израилева да се въздигне на небето! Амин! Благословено бъди, Деворино извеждане. единно с Даниилово служение чрез Война с нож в ръка, което ще съди целокупната земна кора! Оправдан ще бъде за съдба тоз, който го приеме и ще бъде за него изречено Словото в Езекиил: ”Тоз, който се прилепи, ще се спаси!“
Сияй, Зорнице от небесата! Пей, гълъбе лекокрили от Земята, и на мощни си крила литни кат омара бяла в пропукваща се сияйна светлина сам Цар и Господар завсегда, Господа Исуса твоего – Христа!
Напред, Войнство Мое за съдба, Вожд отдясно ти е Девора, победителка, воювала за Небеса в Две ерни времена! И грабнала е победата в Третото – стражево служение! И днес кат водач на израилевата войска седна отдясно в колесницата до Вожда с нож ръка – Гавраил, а в преобраз – до Михаил във вечни тържества. Затуй пламнете вие, седем въртящи се светила! Победата ми екна сред могъща Ми войска в хвала. Пейте, векове от Създание до Скончание, блести ти, Зорнице на сияйна Светлина! Че тронове се поставят сред всемирната съдба и книги се разтваряха на дело – и Старци се поклониха с Четири живи същества. Приключи се процесът на оправдание, увенчание, изкупление, осъждение завсегда! Пей, малка ”Беляно”, че ти мантията побеля – грехът ти чрез Кръвта Ми се отне и те изкупих завсегда! И днес като роза сред леха над целокупната земна кора, благословена бъди и посрещни Христа! Амин! Завсегда! Амин! Амин! Седем пъти по седем от Мен, Всемогъщ Всевишни Владетел на всемирна съдба!
Благословен бъди, квадрате на съдбата, Ангеле четвърти, явен чрез Светлината на Гласа, Който яви розата в средата, че прие четирите ъгли на Земята и заби си знамето в средата. И чакат мига, когато горе ще литне Ангелът на осветлението, а долу чрез Четвърти ангел ще се отвържат ветровете и ще пламне Армагедонско осъждение! Пея аз рано в зора, обвита във воал на Правда на Израилевата съдба и в колесницата на хвала (аз) поемам пътя си към небесата! А ти, ухание свято, в четирите ъгъла на крайъгълния камък: лила – изток, бяло – север, и в двата ъгъла в кръст, докато съществува Земя, един петорен Дан, свещенодеен народ – Бог-Дан – никога не си изменяй положението на насаждението! И внимавай да не се явят плевели на осъждение, отмъкни ги и роза посади. Ще си ти изкупваща се Земя, която приема благословение от Мен като Божия Дан чрез Израилевото войнство – народ избран в Борческия отряд на Царя му Христа завсегда! Амин!
Благословен бъди, квадрате земя, и навлезни в осветление чрез ухаещата роза на спасение и чрез ашлама – люляка два вей Знаме на оправдание! Амин! Благословен бъди седем пъти по седем като Дан, народ избран, флора, фауна под таз стреха, под таз Светлина и поеми си пътя в победоносното извеждане чрез Гавраила, в колесницата на Михаила като Израилева съдба, и Го посрещни като Цар и Господар в Архангелската тръба! Амин! Седем пъти по седем. Благословено бъди, благословение, излято в приключваща съдба и от днес влез в изпълнение, освободено от всяка неправда като ковчег Ноев за флора, фауна на съдба. А ти, стряхо, ковчег на Христа, избран завсегда, благословена бъди и в теб да не се намери ”смес” (квас на лъжеучение) да промени Словото Ми и волята Ми! Благословена бъди и върви като изкупена Божия Дан чрез Илия, Елисея сред Войнството небесно на Израилеви хвали, и с гирлянди от цветя изкупени, побелели да литне колесницата завсегда! ”Амин!“ От Мен, Вседържителя като Творец и Изкупител на земния прашец!
А ти, осъждение, като семе посадено – плевели в нивата Земя, посято от врага Мой – Божий, Аз, Творец и Създател на Всемирното целокупно създание и на Земя, приеми проклятието си като мантия на прилеп и се облечи в одеждите на кардиналите си и поповете си! Нека смъртта ти сложи печата завсегда и след хиляда години изгори като плевел и никога не се намирай на Новата Земя под Новото небе – чу се Глас на Отца като Върховен законодател и Разрешител на съдба и Съдът обяви осъждението за приключено! И знамето на осъждението, натоварено на вожда му – лъжец, войнството му, както и знамето му смърт. И във второто възкресение да навлязат в осъждение на Земята, която ще се прочисти и изкупи от греха.
Нека вси имат очи и видят победата Христова, възкачването Му като Цар и Господар и Славата на Новия Ерусалим, и престолите, които ги осъждат от Върховен съд на всяка Правда! Днес приключиха се съдбите на осъждение и на Сатана – баща на лъжата му се натовари целия кордон на осъждение и в огнения плам да изтлей завсегда!
Свърши се! Свърши се! Свърши се!
Оправданият навлиза в Правда от днес, а осъденият в грях до деня на първото възкресение! А след това навлиза завсегда осъждение!
Край чрез Съд велик се сложи, чрез Силен вик се позволи и се натовари от Съда!”
”Благословени бъдете вий, три вида сочива, днес за Моя хвала, бъдете му храна до ден на преображение! И от днес заповед приемете, и подкрепете живота на пророка царски – от днес в Даниилова съдба навлиза стражът на съдбата с тълкуванието си на Словото Божие! И от днес всички мъчни и неразбрани Слова нека бъдат изяснени! Благословена бъди свише, стражо Божий и в тоя миг чрез помазание с елея в ръка, амин, на първосвещеника, помазана бъди в Даниилови съдби за изцеление, проумление и мъдрост. Изцелена бъди! Изцелена бъди, изцелена бъди. мъдрост Соломонова и от днес се въоръжи единна със сила Самсонова и Светлината умножи, и всички тайни разгадай сред Земя, за да се яви зърно сред очистено гумно. И предстоящата съдба ти снощи видя – Старият по дни разпрегнал е кола, но Младият по дни Христа впрегнал е кола и ще натовари житото за житницата небесна в Израилевата колесница! Амин! Благословена бъди и помазана в изцеление на мъдрост в сила чрез Слово целокупно на изпълнение. Седем пъти по седем благословена бъди и изцелена в съдби и чрез умножена мъдрост – възкресение – Данииле, стани! Данииле стани! Данииле стани!
Станете вий, спящи в праха и засияйте кат Зорница на светлина, и светете във векове сред родове в съдба от Завети два, както две пиленца в ръка току що възкръснали от черупката своя! Амин! Благословени бъдете свише, изцелени вий, възкръснали спящи от праха земен, като Малко възкресение в съдба да приключи Моята съдба – спящи по дух, живи по плът! Амин! Благословени бъдете седем пъти по седем и изпълнете от два Завета съдби! В третия страж приключващ вий възкресете спящите в праха на Земята! Амин! Седем пъти по седем благословени свише бъдете от Мен, Вседържителя на съдбите! И от днес като възкресение Даниилово, с мъдрост Соломонова, в сила на Самсона явете висона! Явете висона! Явете висона! За да седне невястата отдясно на Трона! Амин! Седем пъти по седем благословени бъдете от Мен, Вседържителя на всемирни съдби – Творец на Правда и Законодател завсегда! Амин!“
Leave a Reply