Откровение глава девета – започва язва над осъждението чрез войнствения атрибут, комуто е връчен ключа на бездната и техните дела се явяват като дим и нечистота. Тогава се изпълнява присъдата над тез, които нямат печата на живия Бог (те ще са мъчени.)
Откровение глава девета е продължение на Словото в осма глава и явява петия ангел и петата тръба. Падналата от небето звезда е едно оформено дяло, което има власт Божия над Земята. Даден му е ключът, който отваря и затваря над Земята! Даде му се позволение за приложение на присъдите над Слънцето (ученията), които имаха претенции, че са светлина, но не са, а са осъдени (водят в осъждение). Въздухът сочи, че са духовни. От дима излязоха скакалци. Падналата звезда се явява като ново учение политическо, защото толкова ще е силно, че светлината (Слънцето) и Луната (пророчествата) ще потъмнеят. Но е време вече, когато ще са запечатани Божиите люде. Това е време на първото горко. Важно е, че земното течение – бездната като учения са описани подробно с въоръжението им! Сатана им е вожд. Таз война ще е страшна, защото в нея една трета човечество ще е изтребено. В явяването на шестия ангел се развързват четирите ангела, които задържат ветровете.
Словото в девета глава на Откровение изявява приложимите язви и произхода им. Посочва се и тяхната власт. Те са движения политически, земни.
стих 1-ви: „И като затръби Петият ангел, видях една звезда, паднала на Земята от небето, на която се даде ключът на бездънната пропаст”. При затръбяване на Петия ангел, пророк Йоан отново вижда звездата, на която се дава ключ на бездънната пропаст. Коя е тази звезда? Това е същата звезда от Откр.8:10, която падна при затръбяване на Третия ангел, която гореше като светило и падна върху третата част на реките и ги вгорчи. Но тази звезда не носи озаряващата светлина, въпреки че гори като светило, но тя е Пелин – отрова, която вгорчава една трета от реките, техните течения – водите им – ученията, които съществуват при нейното явление. И този ангел има същата задача: да вгорчи и унищожи една трета. И след като е успяла в своята мисия, тя е сред Земята.
В девета глава 1-ви стих тя се явява като втори образ и й се дава ключът от бездънната пропаст.
Забележка: Таз звезда се явява първо, вгорчава и умъртвява една трета с учението си „пелин”, в първи образ на лъжепророка, защото е горяла като светило, с образа на звезда – небесно светило, но сега е „пелин”. Това пророчество се покрива с лъжепророка Мохамед, който ми беше показан като Сатанински пророк, отиващ в погибел, подобно на сянковия лъжепророк – Ваал в сянково изпълнение, а в девета глава, стих първи виждаме, че му се дава ключ, сочещ на вяра, но такава, която води в погибел! Това е едно и също дяло, което се е явило във воюването на Сатана, а Ваал и Мохамед – това е опашката на змея – Сатана.
Девета глава, стих 2-ри: „Като отвори бездънната пропаст – ада Земята, излезе дим.” Това сочи на свещено молитвено служение, земно учение от бездънната пропаст, която затъмнява Слънцето – Светлината учението за Бога и Христа чрез Дух Святи!
Глава 9, 3-ти ст. присъдата над осъждението. Всички гърмове, тръбни гласове в Откровение са духовно изпълнение на Съда в потвърждение!
Стих 3-ти, девета глава: „Излязоха скакалци по земята” – врагове на добрия посев. В Съдии 6:5 се дава, че плъзна по Земята учение с лъжеработници. Но им се заповяда да пазят флората, а да увредят само такива, които нямат печата на живия Бог. Изпълнението на това явление е след съдебното запечатване. А скакалците сочат на всички учения, вгорчени от Пелин звезда. „И позволи им се да ги мъчат, но не да ги убиват пет месеца” (време, което не е изчислено). Вероятно един месец се покрива с едно столетие – един век и тогава ще го открием в покритие с пет века робство над България и владичество над Европа.
Забележка: След приключване на Съда небесен, който е решил съдбите на двамата Борци – Христа и Сатана и съдбата на техните Войнства, едновременно се явява и се позволява на Сатана чрез втория му образ отново в чин „Ангел“ – звезда и му се възлага да приложи присъдите над осъденото. Така се явява изпълнение на присъдите и над физиката плътта. Това става след приключване на Съда. Първом осъждението е било над духа (духовно – по решение на Съда са осъдени).
В Откровение глава осма се говори за Пелин звезда, но тук, в девета глава, тя се явява във втори образ.
В Откровение девета глава следва явлението на звяра, което ще обясня подробно.
Първо се явява лъжепророкът Пелин звезда с емблема на течение духовно. Но вторият образ на звездата е течение световно, което има служба на Сатана. Това дяло се развива или по време на Съда, или след неговото приключване! Но и двете течения функционират в запечатване и се явяват две определения на хора – едните се запечатват с печата на живия Бог, а другите се запечатват с печата на Сатана чрез лъжепророческо учение на Сатана. Макар да е паднала звезда от небето (била е светило), тя носи учение унищожително, което има власт да запечатва осъдените, които нямат Божия печат!
Откровение девета глава от 1-ви до 4-ти стих. Словото ясно говори за време след приключването на Съдебния процес (след излизането на Запечатващата вест) и излага две съдби: на запечатани от Бога и запечатани от Сатана. Това потвърждава, че времето на изпълнение е време след приключване на решенията съдебни, които дава Съдът небесен като решени човешки съдби!
Стих 4-ти посочва, че със заповед се строго определя над кого може да изяви язвата от тръбата на Петия ангел. Това са тия, които нямат Божия печат! А поръчението е за флора и фауна, които трябва да се опазят, а сега да бъдат под язвата само човеците, които нямат печата
От тук става ясно, че девета глава на Откровение е изпълнена и Божиите съдби са запечатани – човеците на спасението, те са вече с печат на челата.
Стих 5-ти и 6-ти сочат по какъв начин ще се приложи язвата на осъждение. Съдът е минал, всички смутове ще бъдат в услуга на язвата.
Стих 6-ти ни дава яснота, че тез отхвърлени ще разберат съдбата си и ще пожелаят смъртта. (Защото не намират покой за душите си.)
Стих 7-ми ни дава яснота какви са скакалците! Дава картинно обяснение! Те променят образите си като коне за война, приготвени за военни действия. На главата си имат корони, подобни на злато – но не са злато (подобни) те са победители в неправда! Имат коси като на жените като черквите, т.е. имат последователи – става ясно, че са човеци! А зъбите им са като лъвски, но не са лъвски, а подобни на такива! Това показва че са строени войнства! (Зъбите сочат на войнства.) Христа е Лъвът от Юдино коляно, с Личното Си войнство! А подобието сочи, че имат същите претенции, че имат и същата мисия – на войнство; същото дяло, подобно това на Лъва от Юдино коляно – Христовото дяло!
Стих 9-ти: Прави сравнение – подобно на водещи военни действия! Имаха глави и опашки! – подобно на Сатана и лъжепророка му.
Глава 9:4-16 – Печатът на живия Бог се слага на рабите Божии едва след решенията съдебни. Словото дава яснота по какъв начин ще се изпълни осъждението след разпущане (развързване) на ангелите!
Словото в Откровение 9:5-12 ясно описва дялото на Сатана и ни разкрива начина, по който ще действува чрез своите съсъди! Въпреки че са негови осъдени, чрез тях Сатана ще събира земния плевел, който сам е посял сред нивата Земя, да запечата жетвата си със своя личен печат на смъртта. Този период на сатанинското запечатване се намира под горкото“. Но едното минава, а ето след него две още следват!
Стих 13 подчертава дялото на четирироговия златен олтар, което е дялото на живия Бог. Разкрива се действие след разпущане на ветровете – целта е пак една трета осъждение – тия, които не са запечатани…
Стих 13-ти: „Затръби шестият ангел“ И даде му се да развърже четирите ангела вързани при реката Ефрат, за да явят всички язви над Земята. Над четирите ангели е минал Съдът и им е решена съдбата. А това е реката Ефрат, която сочи на арабското течение, изпълняващо се чрез военни действия и се нарича Армагедон. Но таз война ще е религиозна между две учения (лъжемохамеданското и християнското течение и ще се изпълни след запечатването). И Бог чрез Святия Дух ми показа, че това изпълнение се приложи и изпълни: борбата между християни и мохамедани – в един образ, сред Ливан. И между протестанти и католици – във втори образ (в Белфаст). И двете граждански междуособици със страшни кръвопролития се наричат от Бога „Армагедон”. Те се явиха след развързването на Четирите ангела на четирите краища земни.
Когато затръби шестата тръба, гласът идеше вече от роговете на Четирироговия златен олтар. Това Слово сочи на Ангела четвърти, вече оформен сред Земята, който получи заповед от Бога за развързване на четирите ангела и това дяло се изпълни чрез служение на Ангела четвърти в оформление. Но едновременно се яви и приложението на изпълнението, независимо от Ангела. То е духовно изпълнение на свещено служение! А самото приложение на развързването е реално военно действие.
Но едновременно с физическата война се води и духовна война, с мащабно учение, което завладява и унищожава една трета от човеците. То се изпълнява с Вестта запечатваща, която събира с железния сърп окосява земното лозе (грозде) – осъждението. Учението, което се носи за осъждение, е запечатващо!
Стих 13-ти: „И шестият ангел затръби и чух един глас от четирите рога на златния олтар пред Бога, че казваше на шестия ангел, който имаше тръбата: „Развържи четирите ангела, които са при голямата река Ефрат“. Тук ясно става дума, че се дава заповед до дялото на златния олтар, четирирогов, стоящ пред Бога, чрез един от роговете. По същия образ и подобие е сградено и дялото на Ангела четвърти сред Земята, който има чина „Златен четирирогов олтар“, предстоящ в служение пред Съда небесен в дните на Съда велик! И това дяло е Божие и се води пряко чрез Глас от небето. И в едно служение нему се изисква чрез „тръбен съдебен глас“ да извърши подобно изпълнение на служение сред Земята, определено в развързване на четирите ангела в дните на Съда небесен. Това изпълнение беше строго ръководено от Гласа на Святия Дух в служения свещени, свидетелствени в потвърждение на изпълнен Съдебен акт горе в небето, а потвърден долу на Земята. А това бе и развързването на Ангела четвърти, изпълнено сред Земята в дните на Съда небесен, оповестено чрез Съдебния Глас! С този Съдебен акт на развързване на Ангела четвърти се отпускат и ветровете (Откр.7:2,3). Но след това се явиха ветрове и към източните страни (Ефрат).
Тъй след развързване на четирите ангела при Ефрат (това е четвъртата река, Ефрат – Битие 2:14), резултатите са военни физически действия! И пророкът чува и вижда числото на войнствата, които изпълняват присъдите над осъдените съдби! Имат сила във устата си – това Слово сочи на учение, което е сила, но е противно на Истината и то воюва с Правдата Божия, но за погибел на осъдените! „И сила имаше в опашката”, което сочи на силата, която имаше вторият образ – духовен! Това учение е източно – Ефратско, което се освобождава за действие, за да го духат ветровете. (Събития земни и духовни.)
Словото отново сочи на учението лъжепророческо на Мохамед, с емблема месец и звезда – ново летоброене чрез Корана. Словото засяга и всички спиритични учения сатанински, които са средства за борба на Сатана. Но макар Съдът да е минал и присъдите да навлизат в изпълнение, то пак всички осъдени общества ще водят духовна борба, независимо от физическата война, макар да разбират и знаят, те не ще се покаят за злите си дела.
Стих 20-ти, глава девета изявява следващите съдби във времето на язвите – състоянието на човеците по това време, а то е най-тежко след времето на Съда Божий. Защото няма друго, освен две течения – учения, които ще воюват помежду си. Бог ще воюва чрез Вестта църковна, всемирна. А дялото на Сатана, дал силата си на звяра, ще воюва срещу светите на Бога в един духовен и физически Армагедон!
Глава 9:20 говори за „останали човеци”, които не приемат Божието Слово, нито поради неправилното служение, а става въпрос за лъжеслужение или идолослужение, в което остават!
Стих 20 и 21: Словото показва състоянието на тези осъдени люде и запечатани; макар живи по плът, те не се убояват от Бога жив и вършат бесовски дела.
Забележка: Едновременно с функцията на Четирироговия златен олтар, се запечатва и жетвата на една трета осъдени съдби, пак с учение (светлина за осъждение) – само Вестта има това право да осъжда и оправдава.