Спасителният план в три фази на изпълнение

success, gradual, career

(Макет, Сянка и Същина)

И сега пак ще попитам: ”Какво означаваха древните сенки? Имаха ли те покритие с Новоерните същини? Или Планът сянков не посочи ли съдби?” древните сенки имат своето реализирано покритие в Новозаветните същини. Спасителният план се разви в три фази и се реализира в Четвъртото покритие.

Първо се яви Макетен план на целия бит земен и земната история и показа на сянковото изпълнение на Плана, а Сянката сочеше на Новозаветната същина. А в Скончание целият Спасителен план се реализира чрез съдебното изпълнение.

Спасителният план се разви над планета Земя в три етапа, а се изпълни в Четвъртото време, духовно съдебно, на целокупност земна и Земя.

Таз жестока борба в ежедневието на флора, фауна и човек и в самата планета Земя и над нея, не може да се представи колко е страшна.

От мига на грехопадението в Едема тя се яви над планета Земя чрез победения човек. Флората послужи за примамка, а фауна бе употребена в неправда от нечестивия дух. И в самото грехопадение бяха въвлечени и трите пояса земни творения.

Човек е сътворен по подобие на Твореца си. След изгонването му от Рая, борбата се пренесе сред Земята.

А присъдата се изрече сред Рая и огненият меч охраняваше Неговата врата. Не посочи ли Творецът, че сред дома Божий винаги ще има контрол – пред вратата винам ще стои мечът огнен на Словото Божие, който строго ще се върти в отбрана да не би наново да се яви човекът на греха и да яде от плода на Дървото на живота и грехът да остане вечен!

Но в развоя на Макетния план явиха се двамата сина на Адам и Ева: братята Каин – чрез него грехът, и Авел, посочил жертвата изкупителна; и в два олтара на служение – с прието и неприето жертвоприношение. Чрез тяхното изпълнение на служение се разви Планът макетен, който посочваше начина, по който ще се води борбата сред Земя и приключва с потопа като наказание над греха и оправдание чрез ковчега на Ной.

Простряният Макетен план сочеше ясно на развоя на земната история в човешкия бит. Ясно посочи на Гласа небесен в предупреждение и изграждане на ”Ковчега” – дялото на спасение. А Раят в чин ”Дом Божий“ показа непроменимия Закон Божий и непроменимата Творческа заповед.

И подемаха се съдбите земни в изпълнение първо на Макетния план – как щеше да се разпростре и изпълни той и с какви средства ще се воюва сред планета Земя.

Каин посочи на Сатана и смъртта, която щеше да помрачи земния живот и като първи син Адамов посочи на първия народ на Бога. А Авел, втори син Адамов, посочи на Христа и жертвата Христова и на втория народ Божий.

С Каин се посочи гаврата на Сатана със свещенослужението – да се яви с непозволена жертва и олтар, неприети.

Това е Макетният план на земния бит и борбата сред планета Земя, който се осъществява, изпълнява се в Сянката и показва как и с какви средства ще се воюва, и сочи на жертвата пасхална на Христа, греха и наказанието чрез Съда над греха, язвите и потопа. Открива се грехопадение и наказание над греха за целия земен бит.

Ковчегът на Ной посочи на решението за избавление от греха – язвите в осъждение над греха, и посочва на изхода чрез едно велико съдебно дяло в Скончание, което се реализира чрез Съда велик в скончание на земната история, в изпълнение чрез Глас на Небето! Наистина, истина е това, че Каин посочи на Сатана, на греха и смъртта, а Авел – на жертвата изкупителна на Божието създание човека.

Сатана се яви с претенции на победител в Рая и сред планета Земя, одето развя своето знаме на смъртната коса. Затова и Каин носеше белега на смъртта и който го срещне, да бяга от него.

Но борбата жестока след изгонването от Рая продължи сред цялата планета Земя, в бита на човека и сред дома Божий. Това е бъдещата църква Христова със Закона на правда сред нея Дървото на познание добро и зло. А откъснатият плод сочи на една от заповедите.

Дървото на живота, това е Христа, Който навлезе сред Своя народ чрез олтарно служение.

Каин се изпрати сред пустинята Земя, носещ белега на смъртта – осъждението. Авел представи Христа и неговата неизбежна съдба отнемане живота му земен от Сатана.

Това е Планът макетен и на двата олтара – на жертвата кръвна, и на плодовете от земята – делата на плътта. Последният олтар – Каинов, начва от материята – земя, плът и води към греха и смъртта.

Тез два олтара показаха въоръжението на двамата Войни и на техните войнства, с които си служат в борбата между живота и смъртта.

Сатана води борбата чрез греха Каинов“ в дух лукав, последван от смъртта.

А Христа в отбрана воюва в дух на Правда, за да защити живота вечен в Правдата на закона небесен!

И поеха две съдби – животът и смъртта път сред планета Земя в непрестанна борба, по строго определен Макетен план. воюваше неправдата с Правдата – греха, смъртта гонеше живота и искаше да се яви като победител сред Земята. Но грехът и смъртта нямаха власт над духа жизнен, освен ако духът се поддадеше на греха.

Каин, войн в греховна съдба, носещ печата на смъртта, показва ясно съдбата на Сатана – козела, който щеше да се натовари с греха и смъртта и да бъде пуснат сред пустинята земя. Козелът в свидетелство на Сатана сочеше още на една следваща борба, която щеше да поеме път сред планета Земя чрез служение, за да се яви и наказанието чрез язвите на Съда небесен.

А Авел – смел войн в правда, с приета от Небето жертва, показва съдбата на своя Вожд Христа и на победата Христова чрез Съда, явена над планета Земя.

Тъй Макетният план водеше след себе си сянковото изпълнение на Плана спасителен, а Сянката продължи в духовното реализиране на една Новозаветна същина.

Сянковото церемониално изпълнение на Спасителния план се простира в цели Седем периода време на един скиничен живот с олтари и жертви, сочещи на дялото на изкупление чрез истата жертва на Христа в чин ”Пасхален Агнец”.

Явените олтарни служения в свещения сянков церемониал при дворния меден олтар и жертвите показваха, че Агнето Христа като реална съвършена изкупителна жертва ще бъде принесена извън скинията – сред планета Земя, която се явяваше в чин ”Олтар”, на който щеше да се принесе Агнецът пасхален Христа в чин ”Месия” от сянковия церемониален свещен отряд на първия род Божий – Израил. Така се реализира Макетният план ”първи син Каин”, посегнал на брата си Авел и отнел земния му живот: Първият сянков народ Божий посяга на живота на Месия – Агнеца пасхален Христа.

Но редом с дялото на Израил се яви и дялото на Сатана чрез Ваала, посял всички измами по подобие, Ваалови. В духовната борба чрез Ваала Сатана имитира дялото на жертвоприношенията чрез старозаветното сянково церемониално служение. И като чисто дяло Сатанинско е явлението на служителите на Ваала, жреците Ваалови, Приели на Кармил своите награди на осъждение като присъди над греха и смъртта чрез Илиевото изпълнение на свещено жертвено служение. Ваал сочеше реално на Сатана и приемаше неговите и на войнството му осъдено присъдите.

Борбата сред Израиля продължи да се води от Сатана чрез Измама, осуетявайки спасителните съдби чрез церемониалното изпълнение в израилевото свещено служение. А на всеки грях заплатата е смърт и Макетният план ясно изрази съдбата на греха: Чрез потопа се откри и наградата на греха – адовата бездна. В Сянката присъдата се реализира в Червеното море погублението на фараоновото войнство, магьосници и вражари, погълнати вси с колесници и коне.

Това дяло при изхода на Израиля сочеше на сетния духовен изход чрез Съдебно изпълнение на Съда велик на духовния народ Божий под водителството на Гласа на Небесната съдебна власт на Дух Святи, в Коронната Му мисия на Генерален Законодател и Съдия, при съдебните решения в изпълнение на изхода духовен на целокупния народ на живия Бог, преминал през фазите на Макет и Сянка и се реализират в Новозаветната същина.

Затова при съдебните решения за Църквата новозаветна Христова, в употреблението му съдебно, народът Божий се назова с името Трети духовен съдебен Израил, изведен от всички заблуди на измамни учения, наредил се под покрова на Бога Отца, Сина и Дух Святи – Троица Единосъщна; а покровът е Вестта църковна за сетния изход под звук на Архангелска тръба, за да посрещне Вожда си и Царя си, Господар завсегда.

А Третият духовен съдебен Израил не е от един само сянков народ Стар плътски Израил, но е изведен от всички народи и племена, преминал Три ерни времена – Макет. Сянка и втори духовен Новозаветен, за да се яви като чисто злато, претопен, измит с лугата на съдебните решения в един Трети съдебен духовен Израил, който ще посрещне Господа Исуса Христа във второто Му явление над Земя! Защото Бог е Дух и Истина и истинските поклонници с Дух и Истина Му се покланят. Затова и е обвинен Третият лаодикийски ангел – адвентно крило, който не разумя, че един Духовен трети Израил ще посрещне Господа Исуса Христа, за да се приготви. Третият ангел все чакаше ”голяма” сила, за да излезе и проповядва Веста. А коя е тая Вест, която ще изнесе с голяма сила Третият ангел, нима ще е Вестта, носеща хулата на Святия Дух и беззаконието!

Тя, Лаодикия, се явява като една граблива птица, разсечена на две половини. Тя е грабила небесните Истини, за да ги охулва и да безаконствува. Но Съдът велик се яви и първо на Лаодикия съдбите реши, като я отхвърли, избълва я Верният Свидетел из устата си. И в чин ”Десет девици” призова от кръстопътищата Божии избрани, защото първите поканени бяха заети – кой на сватба, кой на нива! Гласът в чин ”Глашатай” призова от кръстопътищата хроми и недъгави от учения и като ги отся, в чин ”Десет девици” отстрани Пет неразумни чрез живи блюда с олтари – светилници празни, посочили на цяла Лаодикия с двете й крила!

Тез, които се бяха приготвили – живи блюда със светилници олтари пълни с елей, въведе в ”Сватба“ – Съда велик като сватбари, за да реши църковните съдби на Църквата всемирна, а те в чин ”Пет разумни сетива” църковни!

Ето това е дялото на Ангела в чин ”Четвърти”, единен с ”Гласа” на Святия Дух в чин ”Пети Борец”, за да се формира в едно дяло на Даниила, в чин духовен на Малко духовно частично възкресение за приключване на дялото съдебно в покритие на макета ”Ноев ковчег”. И да приготви в Седмия скончаещ църковен период дялото съдебно: да оправдае Бореца на Правда и осъди греха и смъртта. И да яви духовния изход към едно велико озарение чрез Вестта сетна запечатваща в спасение. И да приготви един Трети духовен съдебен народ, включващ в себе си всички изведени от цялата Земя, от всички народи и племена, езици и колена в чин ”Трети духовен съдебен Израил”.

Ето ти съдба, Ангеле трети, проследи сега Плана от начинание до скончание на Съда и като в огледало огледай се в него! Не хули и не безаконствай, но покай се и засрами, и познай образа си в това съдебно огледало, отразило Макет, Сянка и Същина, и явило скончаещата победа на Съда, и виж къде ще се намериш ти, къде и как Четвъртият ангел ще се яви, за да те избълва от устата на Верния Свидетел! Къде си ти, о, да, скритт си в две пещери, две деноминации, а Вестта твоя е хвърлена в огнената пещ в чинове ”Седрах”, ”Мисах” и ”Авденаго“! Но Вест небесна гори ли, о, не! Не! И с явлението на Четвъртия, подобен на Божия Син, какво стана? Кажи, отговори, Ангеле трети! Съзрян ли бе, дори и от палача на ”момците”? И сега разумей думите ми! С явлението на Четвъртия, сам Синът Божий изведе Тройната вест от огнената пещ, нажежена седем пъти и прослави Небето пред вси. Ето защо Е.Г.Вайт се е чудила, че не се приема Вестта й за дяло на Четвъртия ангел. Тя сама чрез литературата своя в предупреждение е Трети ангел. Времето не е било за явление на Четвъртия! А той се явява в сила и власт голяма и Земята просветлява от неговата слава. Той носи Запечатващата съдебна вест и включва в мисията си Откровение 7:14. И след като е готов, чрез Гласа прилага за втори път със сила и Мощ възложената му мисия И Падна, падна Вавилон”. И явява коя е тя в чин ”Блудница” и какви са делата й. В десницата си държи решенията съдебни на нейното осъждение. Ето защо не са й приели Вестта като такава на Ангела четвърти! А ти, Ангеле трети, проследи Плана и се увери!

Питам те и пак ще те питам, Трети ангел Лаодикийски: “Що ново за деня?”

Но ответ не дойде! Само ехо далечно долетя, прозелит тръбеше: Ний сме всичко, друго няма и не ще има! Да, той сам това е научил, че те са всичко. А в деня, в който не е очаквал той, чу се Глас тръбен да тръби в Седмия, Лаодикийски период. Пещ огнена се седмократно нажежи и сред нея са хвърлени тримата момци Седрах, Мисах и Авденаго, Тройната вест, да гори в пламъците на пещта – света. Но знамение и чудо се яви, Ангелът на Завета в чин ”Четвърти” сред пещта стои и изведе Тройната вест, развърза я и я освободи, като я на верните свои повери.

А Ангелът на Завета е същият Божий Син, Който я извежда от избълвана Лаодикия. Той не се присъедини, за да гори с нея в пещта света, но я развърза от връзките вси, освободи я и единни се оформят в дяло велико на съдби. Древната сянка сочеше на Новозаветната същина! Но Четвъртият, Синът Божий в сила и слава голяма се явява, извежда, съединява в пълнота Вестта, която носи с Тройната вест, но не на Третия ангел под стрехата.

Четвъртият, в единство с Гласа на небесата в чин ”Съдебен”, за да устрои пътя на Вестта запечатваща в озарение.

Да! Ангеле Трети Лаодикийски, това е ответът, но ти не го разбра, че Ангелът на завета в чин ”Четвърти”, единен с Гласа, поведе това дяло, таз група в чин ”Ангел четвърти” и ”Бореца пети” – Малко Даниилово духовно възкресение. Дух Святи възкреси блюдата на почетно употребление, златни, като ги въоръжи с Вестта, която ти на две раздели. И ги строи като щит на твърда канара, и свободно Знамето на оправдание чрез вяра в кръвта на Христа развяха.

А останалите извън вратата в чин ”Пет неразумни” се изоставиха на произвола и ги плени Сатана с духа си лукави. И пленени, по-късно бяха употребени в пира непочтени на Валтасара (Даниил, 5-та глава).

Пет разумни поведе сам Женихът към велики удостоения на съдебните решения в Правда и благословения. Групата в чин ”Пет разумни” е въоръжена свише от Небето. А Ангелът на Завета в чин ”Четвърти”, Господа Исуса Христа, Ходатаят на всички пред Съда велик със Закон на правда, ги защити със Своята лична Правда. И на Валтасаровата трапеза като длан човешка Пет разумни се явиха. И като им гласува доверие пред Съда велик, за тях даде кръвната Си цена. Тяхното дяло следва след решенията съдебни на двамата Борци и на техните войнства. Христа е скиния неръкотворна, светилище, освободено от греха на цялата планета Земя и натоварен на причинителя на греха и смъртта Сатана.

А сега нека хвърлим бегъл поглед на Плана макетен, реализиран в сянково изпълнение.

С явлението на сянковото служение в изпълнение на Спасителния план навлязоха в развой две родови линии: Симова и Хамова. Родовата линия на Хам носеше петното Хамово – Каиново в баграта на лицето си. А Сим и Яфет поведоха линията на благословение – Авелова.

Сатана с духа си лукав подемаше родовата линия на Хам.

А чрез Симовото употребление, Яфетово изпълнение, яви се Аврам и отново се раздвои чрез двамата сина на Авраама: Исмаил незаконен, и Исак – законният Авраамов.

Исак роди Исав и Яков. Исав продаде първородството си, а Яков се благослови и от Бога се употреби.

Тез древни сенки по родове сочат на Реалните същини. Чрез Авраама се роди синът по обещание Исак, посочил на втория, новозаветен род по обещание. А Исмаил сочи на съдбите на първия народ Божий – Израил стар. Каин, Хам, Исмаил, Исав все сочеха на първия Сянков Израил, който от дванадесет сина на Якова се умножаваше на дванадесет сянкови израилеви племена, чрез които с дела реални в живота им се показваше на дванадесетте духовни племена от втория род по обещание Аврамов – Исаков – Яковов.

Но при плена Египетски на първия израилев народ се показа в развитие Сянковият план в спасение как ще продължи борбата – чрез олтари и жертви на Пасхалния Агнец при изхода от Египет – света.

А Планът навлизаше в изпълнение на реално развитие на съдбите земни и духовни. Фараон, сочещ на Сатана, разбираше, че му се отнема народа и подема реална борба, за да възпрепятствува изхода! Като начало Сатана пожела унищожение на мъжките деца и като не успя, продължи борбата чрез тежкото бреме, което натовари на поробения израилев народ. Но Всевишният Бог повдигна Мойсея в чин ”Ходатай” и чрез ”жезъла” (Дух Святи) го употреби в чудеса и знамения. Като в плана на борбата Аарона прибави и в чинове свещени ги употреби, за да водят борбата сред първия народ. При изхода реален на Стария израилев народ се яви дискусия чрез дара на знамения и чудеса. Сатана употреби вражарите и имитираше всички знамения и чудеса, които се явяват под жезъла Мойсеев. Но в Скончание едно явление не може да се подражава и Бог велик победи! В свещеното служение на Пасхалното Агне и кръвния белег при изхода опазени бяха децата на Израиля от смъртта, която Ангелът на поражението причини на първородните египетски.

Кажи, Ангеле трети, не разумя ли че без Агневата кръв живот и изход няма? Няма и опрощение на греха, а ти си я счел за нищожна кръвта Христова, пролята при Завета нов. Не беше ли тя целта и победата в борбата на Агнето Христа? Не се ли яви Червеното море граница между робството Египетско и живота нов в Христа? Не разумя ли ти водещата се борба в Плана макетен при изхода от греха, ни подвига велик при изхода плътски на войнството израилево?

Двама Войни воюват в съдби, две Войнства се срещнаха при Червените води. Това посочи, че няма изход от пустинята зла – Земя без кръвните цени на Господа Исуса Христа. А стълбът огнен в нощта и облакът – денят, те се покриха с Гласа на Дух Святи при изхода сетен на народа Божий – Духовен Израил.

При Макетния план потопът се покри със сянковия изход при Червеното море. Както Фараон, така и Стар Израил не повярваха на великото дяло на Бога, поведено към велики съдби в победи славни на кръвните цени в изкупление. Макетът и Сянката показаха осъждението сред планета Земя. При изхода Израилев от Египет Червеното море беше бездна адова на осъждение на падналото фараоново Сатанинско войнство. А за Божия народ Израил то бе път на спасение.

Червеното море, в изпълнение на великите кръвни цени като Сянка, не спря развоя на борбата. Сатана воюваше чрез своето войнство не за един народ Израил, а за целокупна планета Земя с трите й пояса по видове, багри, раси от флора, фауна и човек, населяващи планета Земя. Дотук това е велика съдба в изпълнение. Ангеле трети, кажи що ново за деня?

Но отговор не се яви! Врагът ясно разбра, че без чина Свещен да присвои, ще загуби в борбата. Затова сред пустинята Земя подгони народа Божий, Стар Израил, употребяван от Небето чрез Мойсея и Арона в свещени съдби. И повдигна Дотан, Корея и Авирон в яростна борба, а те бяха Израилеви князе!

Питам и все ще питам, Ангела трети, защо се яви таз борба – не ли за свещения чин? Нали Мойсей и Аарон Небе ги избра, не знаеха ли това Дотан, Корея и Авирона – вождове на Израиля? Че това най-светло дяло на изхода към обетованата земя Сатана го пожела, за да воюва и спечели борбата. А той бе загубил небесното обиталище и ясно си съзнаваше вината, но нагонът за власт коварна и трон го водеха в таз безчестна борба, за да увенчае беззаконието си сред планета Земя.

Не беше ли Сатана, който изиска децата на Израиля, за да заличи бъдещите съдби на народа Божий? За далечните съдби се убоя Сатана – той диреше Христа. И чрез тоз свой нагон подбуди Ирода, макар че владееше на трон и уби израилевите младенци. Сатана добре знаеше, че Князът на Мира ще го победи. Желаеше Сатана тоз чин Свещен, силата и мoщта да му отнеме в борбата.

Но пак му се показаха съдбите – в огнена гибел го погълнаха бездните заедно с всички Сатанински победи.

При полите на Синай изявяваше си дълбината жадна за поклони на Земята. И подбуди Израиля, в поклон на идола златен го въведе в заблуда – поклони се Израил на телето и с венци го украси, и пред Небето гнусота и грях стори. И то в мига съдбоносен, когато Мойсей в присъствието на Законодателя и Съдия приемаше Закона морален за съдба на Израиля. Пред тоз Закон щеше да застане цялата Земя с трите си пояса творби. Но при вида на греха, Мойсей строши Закона, двете каменни плочи, и посочи като сянка, че плътският олтар не ще устои каменното сърце не ще издържи и Закона ще похаби. А грехът дебнеше пред Мойсея и при водите на Мерива съгреши. Втори плочи на Завета нов пред Израиля представи, които сочеха ясно, че втори народ ще се яви и волята на Всемогъщия Бог ще осъществи!

В чина си свещен на Вожд Исус Навин мъдрост прояви и единен с Война небесен с нож в ръка Войнството Израилево поведе в победи славни пред Лицето Ми! Ангеле трети, защо мълчиш, нали учител си и учиш народа Мой ти? А себе си не научи, че непрестанно Сатана воюва за крайна победа!

О, кажи, Ангеле трети, не разбра ли що значеше борбата страшна пред Ерихонските стени? Две сили измерваха си съдби! Сатана се явяваше чрез оградните стени, които сочеха на войнството му, а сам той Ерихон – Вавилон. Но в безмълвие свещенството се яви с ковчега на Законодателя в ръце – седем дни, посочили на Седем новозаветни периоди църковни – в служение свещено ще се яви.

Чрез ковчега съдебен и Закона в правда, от който една само заповед ти държиш, в седмия ден седем пъти се Ерихон обиколи, затръбиха свещените тръби и рухнаха Ерихонските стени, като прах се сринаха под свещените тръби. Не взе ли поука ти от свидетелството на тез велики изпълнени сянкови съдби и да бдиш като верен страж и знак верен да дадеш?

А сега отговори, що означаваше това знамение и има ли то новозаветно покритие? То е План сянков в развитие, посочил на свещените новозаветни съдби – Вавилон духовен в посегателство на чина свещен във воювание чрез строеното му войнство като Ерихонски стени.

В Скончание, чрез дялото на Съда велик, ще се срине стената Вавилонска, Ерихонска чрез Кардиналството на блудницата – духовен Вавилон!

Но борбата продължи за земни плътски Ханаан, посочил на небесния. И пак сред Израиля Глас се чу, чрез Самуила се яви, когато народът стигнал бе предела в падение, в чин ”Дом Илиев“ рухваше! Таз сянка няма ли покритие? Аз ти потвърждавам днес, Ангеле трети, че глух и сляп си ти като аспид! Не разбра ли, че Ватикана е градът духовен, укрепен с трон на папа и кардинали в чинове ”Свещени войнства”, въоръжени с мерзост Сатанинска – с инквизиции и походи кръстоносни, събори Веронски? Сам Сатана благославяше мерзостта своя чрез католическата черква.

Отговори, ако знаеш, сянковото изпълнение без покритие новозаветно ли остава? Това е План спасителен в развитие и Сянката ясно сочаше на Духовната същина. А теб те вплете в борби и войни Сатана и пожела той Съдебния пророчески атрибут да унищожи, да подражава Божиите дела чрез лъжепророка си Ваала. Но и тук загуби в борбата Сатана – Ваалам в клетва се отстрани. А в ”Царства” най-люта беше борбата поради греха на Израиля. Сатана Саула плени – искаше Царството израилево да унищожи. Той знаеше, че чинът Царски ”Свещеник Мелхиседек” е дяло на Вожда юдин до век. Тук Саул в мерзост и неразум употреби и при Ендорската врачка го унищожи.

Това е земна история, Трети ангеле – открита е борбата на доброто със злото. Днес с кратко обяснение те въвеждам в съдби да не обвиняваш Небеса, че не те известиха за греха. А борбата се води между живота и смъртта в употребление на народи и племена от Сатана.

Избрах си Цар по сърце – Давида приех пред Вселенно лице, за да посоча Царството на вечността в мир и любовта между Отца и Сина.

А воюваше Сатана и чрез Саула гонеше Давида, защото знаеше небесната съдба, че Давид цар ще е завсегда, града царски Сиона ще сгради. Сатана не можеше да мине през Ориона и да се върне в Небе. Давид воюваше в отбрана, обкръжен с отряд в охрана лична. Сянката по План на спасение посочваше пътя на избавление към Ханаана чрез великия изход духовен от греха и смъртта. Чрез царството на Саула и явената борба между Голиат и Саул се изяви, че Сатана чрез Саул не ще победи! Давид с пет камъчета на вяра в торбата победи Голиат и Израил спаси. Борбата беше между Давид и Голиат – Сатана. И тук победен беше завсегда, че чрез победата над Саула рухнаха надеждите му завсегда. А защо беше това?

Кратковременното царство на Саула показа на кратковременното царуване на Сатана сред планета Земя. Давид продължи борба за царството и не стихваше тя. Той показа на Отца и дялото свещено на Сиона, града царски. Давид ненавиждаше всички слепи и хроми, а ти, Ангеле трети, кажи как ще се явиш пред лицето Ми сляп и глух като аспид? Увенчанието с Трон и скиптър принадлежи за во век на юдиното племе! Това знаеше Сатана. И повдигна Авесалома против Давида Отца за царство и трон да насити си нагона. Но съдба си сам избра и сред дъбравата увисна с притисната глава. И това е съдба по строго определен план за Ханаан. Давид – Отца продължи и утвърди Царството Си сред Израиля. Трона Си и Закона Си яви сред дванадесетте израилеви племена.

А Небето Царството на мира щеше да покаже чрез Сина в победа славна над дванадесетте племена – Цар и Господар ще се увенчае Синът завсегда.

На какво сочеше борбата между двамата сина на Адама и Давида – тя е покритие на Макета със Сянката. А Сянката сочеше на духовната Същина. Сатана повдигна Адона и изпревари Соломона, та сложи личната си трапеза, но не сред тронната зала на Отца си Давид. А събра падналото в измама свещенство и пророка на своята непозволена трапеза. Сатана чрез Адона сам показа на своята съдба и на падналото свещенство и лъжепророци.

Чрез Соломон яви се царството вечно на мира, на Княза мирен Господа Исуса Христа с Трон, окръжен с лъвове, посочили на Личната Христова гвардия от духовни юдеи – охрана тронна със скиптър и корона завсегда над дванадесетте духовни племена и на една силна в мощ Израилева държава, духовна, за бъдещето Царство небесно. Соломон с храмовото служение показа образцово царство и държава. Подвижната скиния преминаваше в постоянно храмово служение царство съвършено с Ерусалима и Сиона. Подобно царство не се яви вече, нито сред Исмаила.

Какво означаваха тез древни сенки, развили се по строг план, преминаващ в духовно изпълнение? Всички сянкови съдби ясно сочеха на едно новозаветно покритие духовно по строг План в развитие чрез решения съдебни. Но ти, Ангеле трети, се възгордя и прие, че си забогатял, че имаш всичко и от нищо не се нуждаеш.

О, каква страшна измама, сплетена от Сатана! Но ти не бе буден страж и не бе готов да чакаш Съда велик да се яви и да реши покритието на сянковите съдби в едно духовно съдебно покритие на царството на мир в развоя на плановото изпълнение.

Чрез Словото в Естир показаха ти се съдбите! Помни, че Астин бе сянката твоя в отхвърлена съдба и мястото на Вааловите жреци зае ти, Ангеле трети. Това е духовното покритие на избълвана Лаодикия, заела мястото на отхвърлената царица Астин.

А увенчанието Естирино чрез победата на Мардохей се яви.

Астин старозаветна и Лаодикия новозаветна – две непокорни църковни изпълнения пред Небето и Съда се явиха и избълвани завсегда от свещено служение.

Естир, църквата Христова, минала през Съда велик и съдебно решение на узаконение, това са съдбите в чин „Всемирна църква”, оправдана и изкупена чрез кръвната цена. А тя, в чин ”Естир” със седемте девойки – Седемте новозаветни периода Църковни, са стояли за народа Юдин, увенчана с победи и получила венеца на увенчание корона на царица и пръстена – печата – Вестта запечатваща земните духовни църковни съдби за вечността чрез победата съдебна на Мардохей в чин ”Дух Святи”.

Кажи, Ангеле трети, имаш ли още нещо да кажеш? А може и това да изявиш, че не е по волята твоя, защото си ”много изискан” и затова сметна Кръвта Христова – Война смел в победа за нищожна. Може и още да твърдиш, че литературата на Е. Вайт е Ангелът четвърти, за когото ти желаеш да го обезславиш чрез фалшивия – твоя топка. Наистина, истина ти казвам, Ангеле трети и четвърти фалшив, че си се излъгал и то жестоко, горчиво, за да бъдеш избълван от устата на Верния Свидетел.

Но ето че времето се яви и с него Глас се чу, и Ангелът на Завета в чин ”Четвърти” се яви в слава и сила голяма да снеме огъня от Небето – съдебните решения, сила и Мощ голяма в прозрение, за да озари цялата планета Земя. А къде ще си ти, Ангеле отхвърлен – трети? Не ще можеш да зърнеш светлия лъч на озарение и да чуеш Гласа в изявление. Или ще се въоръжиш със силата, която очакваш, но не моя е тя, но е силата на Сатана, за да подгониш дялото на Бога, за да го унищожиш. Запомни епизода в Естир, отразил цялата борба за една от планетите – осмата от Слънчевата система, за която Сатана води борба, с цел да я владее за вечността чрез греха и смъртта, пленена от Сатана. Църквата новозаветна Христова води свещена борба цели седем периода църковно време, на която сега Съдът небесен отразява съдбите и в един велик Земен съдебен процес ги разрешава.

Слънчевата система е отразена чрез сянката в Естир. А Сянката показваше на Същината в Църквата новозаветна В Скончание църковното живо сърце чрез Личната гвардия на Христа в ”Малкото Даниилово възкресение”, в пост и молба, стоят пред Съда, за да се решат съдбите не само на Църквата, но и на целокупна планета Земя. Слънцето в Слънчевата система отрази силата и жизнената Мощ на Вожда им Христа, Който ги е водил в мир, води ги и ще ги води и с кръвната Си цена ще изкупи целокупна планета Земя с трите пояса земни творби. За да се включи оправдана за вечността, над която в чин ”Победител” Господ Исус ще се увенчае като Цар и Господар над дванадесетте духовни племена, а те в чин ”Трети съдебен духовен Израил”. Чрез това велико дяло в изпълнение на Ангела, слизащ от Небето със сила и слава голяма (Откр.18:1-4), което е в чин ”Давидов нелегален отряд”. А Давид посочи на дялото в чин ”Даниилово малко частично духовно възкресение” на златните блюда в почетно употребление.

Сиона посочи на Царския град, стена около Ерусалима, показващ новия небесен строеж на стената и нейния състав с апостолски основи около Новия Ерусалим (Откр.21 гл.). Сионовата стена е дялото последно на Бога, с което Той воюва в борбата със Сатана.

А сега да погледнем в книгата ”Естир”. Аман водеше до смърт борба, за да принуди Мардохей да му се поклони. Защо беше така? Защото Мардохей сочеше на Дух Святи в действие, когато целият Юдов народ бе застрашен, към който Аман – Сатана в сетния си нагон пожела да унищожи.

Естир се яви в чин ”Църква новозаветна” в десницата Божия чрез Глас на Съдебната духовна власт на дух Святи в чина ”Мардохей”. Гласът оформи групата на Пет разумни и в чин ”Пети Борец“ действува сред нея.

А Ангелът в чин ”Четвърти” е строежът на стената, Личната гвардия на Христа Исуса, и то е когато се отстрани, избълва Лаодикия в чин ”Астин”. Колкото и красива да бе, тя нямаше венец на главата, не беше още готова. Как щеше Лаодикия да се яви пред Съда небесен – както Астин пред големците на Асуира. Астин – Лаодикия беше привлекателна, но непокорна: тя не прие и не се покори на царската заповед чрез пратениците му, отправени към нея (Гласа небесен), за да се яви, но тя си изкова съдбата. Над нея Съдът се произнесе и каза думата своя: ”Да й се отнеме правото, мястото на царица“ – да се избълва от устата на Верния Свидетел. А венецът на царската слава да се даде на друга, по-достойна, и таз друга се яви в чина на Естир!

Ето твоята съдба, Лаодикийо, отразена чрез сянката ”Естир” по План на спасение в развитие в Същината. Но ти си Лаодикия с две крила! Чинът ви се отне и на друга, по-достойна се даде славата и честта! Да, Ангеле трети и четвърти фалшив. Избълван си вече от устата на Верния Свидетел.

А в чин реален на велика съдба, в сила и власт голяма се яви Четвъртият ангел, единен с Гласа и застана в прошение за измамата и греха твой, за петното на хулата и бръчката на беззаконието. И поведе безкористна борба, и яви се готова пред Съда на всяка правда, велик.

Но млъкна ли Сатана, престана ли с клевета? Той винаги води борбата за поклона и то да го приеме от чина на Дух Святи в лицето на Мардохея.

А когато бесилката беше готова и Аман искаше да изпълни заканата към Мардохея, ето яви се слово Царско за удостоение в награда на човека, който заслужава това. И тогаз ясно и без свян Сатана изяви своите стремления, чрез Амана прояви претенции за царска власт и Трона, скиптър на управление и Коня (силата)!

Но друга бе съдбата на Мардохея! Печатът царски му се връчи в ръката, за да запечата народа Божий за спасение в единство с Естир църквата с всемирно царско удостоение в Скончание чрез живото й сърце в действие. Мардохей се явява – Дух Святи в коронната мисия на Съдия.

Сатана, приел чина на Амана, пожелал да се домогне до Трона, царския скиптър на управление и короната му, оставаше личното му дяло – бесилката или да вкуси най-накрая и от смъртта.

Сянката ”Естир” се покрива с духовния Вавилон: града на папите Ватикана и войнствата му – кардинала. Туй е Слово Божие, Ангеле трети, чрез рухването на Ерихонските стени като сянка се сочи на победата над всички чинове свещени на духовния Вавилон – блудницата и кардиналствата му. Така отсъди и Соломон блудницата, като й отне живото дете и го повери на вярната и любяща майка – църквата. При всичките застрашителни действия на Сатана над живота на народа Божий Юдин той се спасява чрез вяра в изкупителната кръв Христова.

А какво ще отговориш за съдебната дискусия на Кармил, която проведе Илия пред Вааловите жреци? Не е ли тя покритие на скончаещите дни на Съда велики? А къде бе тогава ти, когато Кармил се яви с два олтара: Илиев и Ваалов? Макетът отрази тез два олтара Авелов и Каинов. Кое е покритието на Древната сянка, кажи! Илиевият олтар се покри с реалното дяло съдебно на Дух Святи в чин ”Даниилово”. Лаодикия е скрита в две пещери по петдесет пророчески ученика, сочещи на двете деноминации.

А в съдебните изпълнения Ваал сочеше на Вавилон и неговото духовно войнство, посочено от четиристотин и петдесет Ваалови жреци – лъжепророци. Олтарът Илиев на Кармил посочи първо на избълването на Лаодикия и продължи в чин ”Малко духовно възкресение Даниилово”, ръководено свише от Гласа съдебен на дух Святи в чин ”Илия“(Откр.18:1). И тоз олтар е сграден от живи камъни на вярата Авраамова – блюда на почетна употреба. Той е лично съдебно дяло, строено според сянката ”Олтар Илиев на Кармил”. А съдбата на Вааловите жреци е съдба на Вавилонските духовни служители! И ти ако не се покаеш и Гласа не признаеш – дялото съдебно, дялото на Вааловите – Вавилонски съдби е и твоя съдба.

След дискусията, явила се чрез Илия, Гласът повиши силата Си и дъждът се яви. Таз Древна сянка показа Същината новозаветна по време на Съда. Късните Роси са съдебните решения и тук влиза в покритие Гедеоновото второ знамение – руното сухо, а земята е оросена.

Но след дискусията съдебна Сатана подбуди Ахава и Иезавел, посочили на Израилевата синагога, употребена в посегателство, посочило дялото на Стария Израил – Ахав посегна на Новотея за педя земя, лозето! А Израил посегна на Христа, за да завладее Сатана, чрез Израиля, Земята.

Не ще ли отговориш, Трети ангеле, що ново за деня? И побързай от народа Божий да се освободиш, защото след приключване на Съда небесен на Земята няма друга Светлина, освен Вестта църковна всемирна, запечатваща църковните и земни съдби и дялото Сионово Личната гвардия на Христа, строена по подобие на сянката ”Гедеонов отряд“ (Съдии 6:7).

А строената Лична Христова гвардия е сърцето църковно от живи блюда на почетно употребление в чин ”Ядро църковно”, посочили на девственото ядро земно, неосквернено от греха.

Кажи, Ангеле трети, имаш ли знание за таз велика милост Божия – небесна изненада? Кажи, или ще водиш борба. Но нека ти бъде известно, че ти вече си минал в редиците на Вавилон. Ти лично ще носиш съдбите на духовни Вавилон, а Бог извиква от него своите люде: ”Излезте, люде Мои“ и кани народа Си да Го последва в един духовен изход от всички заблуди. Но ти върни се назад и се замисли защо на блудницата Раав бе поръчано от съгледателите да върже червената прежда на стената. На какво сочеше тя? Ти мълчиш, нали си Израилев учител? Раав блудницата посочи на душата, която прави изход от Ерихон – духовен Вавилон, а преждата червена сочеше на най-великото дяло чрез печата на кръвта – баграта червена като белег на Израиля, за да опази живота на Раав. А тя чрез вяра прие съгледателите, повярва в победата на Израиля и се съгласи с условията – за белега червен и чрез вяра тя остана жива заедно с рода си!

Това дяло на Раав посочи още на всички изведени от Вавилон, приели с вяра кръвта Христова, за да приемат и живот за вечността.

Сянката ”Раав” посочи още на войнството Вавилонско като Ерихонски стени, които охраняват Вавилон. Но стените, приели белега  червен, символ на кръвта изкупителна Христова, сочат още на Ерусалима, окръжен със Сиона, а в Същината – на Христа с Личната Си гвардия – Негова невяста, Сионова дъщеря, сърце църковно, ядро, което представи пред Съда велик ядрото земно – бъдещите стени Новоерусалимски за вечността.

Това Слово е бегъл поглед на земната история, за борбата на двамата Войни небесни, воювали чрез два духа – на злото и доброто. Словото дава голяма Светлина за планета Земя, за която се води борбата.

Третият ангел не разумя най-важната истина, че без кръвта Христова не може да се очисти грехът – нито небесното и земното светилище. Щом скинията бе направена по образ и подобие на небесната, то ясно е, че тя е отразила целокупния Спасителен план в реалното му приложение в два олтара, два Завета, две времена символични – Сянка и духовни Същини.

Макетът се реализира в Сянковия план на церемониално изпълнение на служение в Старозаветния народ Божий. А Сянковият план се намери в покритие с духовния Новозаветен чрез жертвената кръв на Агнеца Христа. Но най-голяма важност в изпълнение на Сянката има Скончаещото време чрез Съда небесен, когато реално се принася цената на изкупление – кръвта на Господа Исуса Христа, която ни изкупва завсегда за вечността от греха и смъртта. И кръвта като жив Кръвен Войн в действие, в едно велико единство с Дух Святи от деня на Петдесятница не са преставали да обрязват неръкотворния олтар – скинията неръкотворна и да приготвят един духовен народ, юдеи духовни.

А Третият ангел не се потруди да се приготви за този велик ден на Съда в разрешителни съдби! Но днес не човекът съди, а Съдия е Всемогъщият Бог и всеки ще отговаря за своите дела пред Бога и Закона на правда.

А ти, Ангеле трети, запомни, че Аз, Всемогъщ Законодател и Съдия, те обвиних в хула против Дух Святи и беззаконие, в чин си на Астин! Съдът велик те осъди пред Закона велик!