Дялото на Ангела четвърти (Откр.18:1-4) е велико и могъщо явление духовно над планета Земя в дните на скончание на Плана спасителен! То се явява след Среднощния вик на предупреждение Лаодикийско: ”Ето, Младоженекът иде!”
Това дяло в чин ”Ангел четвърти” е дяло на Святия Дух, то е съдебно и е единно с Гласа съдебен! А Гласът се явява именно с тази мисия – да оглави Ангела, да оформи и строи олтара жив на свещено служение.
А развоят на строежа по План за спасение в изпълнение протича така: Първо се строи временен олтар от Десет девици – олтар на Орна, които се събраха, за да се приготвят за идващия ”Младоженек”. Те са предупредени да са готови, подобно на Гедеон след събаряне на ашерата – Вааловия олтар, което се покрива с избълването на Лаодикия. Десет девици са поканени, призвани чрез Гласа, след като глашатаят, слугата е отправил първата покана към ”поканените”!
”Ето, Младоженекът иде!” Това е Среднощният вик, който се покрива с предупреждението на Третия ангел. Но Лаодикийският трети ангел, носещ предупреждението, сам не се приготви! Той не разумя, че между Среднощния вик и явлението на Ангела четвърти имаше интервал от време. Дялото на Ангела Четвърти беше ”Високият съдебен вик”. Той първо се явява в чин ”Глашатай” по кръстопътищата, за да събере Десет девици и се приготвят за сватбената вечеря. Но повтарям, Третият ангел не се приготви, той отново се яви, но не готов, за да бъде избълван. А глашатаят в служение събира сватбари от кръстопътищата.
Лаодикия е имала достатъчно време – повече от век, за да се приготви, но тя не позна своето благодатно време за приготовление.
С явлението на Ангела от Откр.18-та гл. явлението се реализира в ”Сватба”, ”Сватбена вечеря”. Младоженекът реално ще се яви чрез Гласа съдебен на Святия Дух, Който оформя дялото на Ангела, възкресява блюдата, събрани от кръстопътища и ги явява в едно ”Малко частично духовно възкресение”. И след проверка готовите се въвеждат в Сватба, сочеща на Съда велик.
Трябва отново да отбележа, че Гласът се явява първо в чин ”Глашатай”, оформя група, подготвя я и едва тогава се явява Младоженекът, Който ги въвежда и представя пред Съда небесен!
Съдът в чин ”Сито” ги е отсял. Десетте девици минават строга съдебна проверка и се разделят на две групи: Пет разумни се отделят от Пет неразумни. (Това дяло се извърши чрез бунта на Пет неразумни блюда на Драгалевци!)
Петте разумни са удостоени с употребление пред Съда велик чрез вяра Авраамова, надежда и любов към Бога и Христа! Те са реализирани блюда на почетно употребление, в сила на Дух Святи облечени и приготвени за едно велико служение пред Небето.
А отделените и отсяти от Съда велик Пет неразумни ги поема Сатана и от притчата в Матея 25-та гл. добре се запознаваме с тяхната участ.
Чрез дялото на Пет разумни, явено в чин ”Малко духовно възкресение”, Съдът велик е оформил олтар на служение.
Чрез отхвърляне на ”Неразумните” свидетелствено в тяхно лице се избълва Лаодикия от Верния Свидетел – отнемат й се талантите. Служението й се възлага на Пет разумни, които навлизат в употребление на служение сред планета Земя, в потвърждение на съдебните решения при разглеждане делата в Небето от Съда велик, Който разрешава съдбите не само на Лаодикия, но на една целокупност земна от Начинание на греха до Скончание, като натоварва оправдателните присъди на живите съсъди – блюда на почетно употребление. А присъдите на осъждение натоварва на Пет неразумни.
Но как се извършва това дяло на Съда небесен? Как Пет неразумни приемат съдбите на осъждение, а Пет разумни на оправдание? Как става това? Да! Това дяло се извършва чрез живите им представители, съсъди на Дух Святи в употребление! Те приемат съдбите и на спящите оправдани и на настоящите, а бъдещите съдби остават под Вестта всемирна запечатваща, църковна. Тя е, която озарява цялата Църква над пет континента земни и Земя с трите й пояса от флора, фауна и човек и ги осведомява за приключилия Земен процес от Съда велик. Тази Вест остава непроменима до Архангелска тръба!
(На Пет неразумни също се натоварват всички присъди на осъждение на живите и мъртви!)
Вестта е църковна, всемирна, съдебна, запечатваща съдбите земни.
Оформлението на групата на Пет разумни се явява вече в чин Ангел четвърти”, единен с Гласа в чин ”Пети Борец“.
Гласът е съдебен на дух Святи, явил се в чин ”Генерален Съдия”. Затова Гласът е още ”Високият съдебен вик” на Съдебната небесна власт в подвиг съдебен велик!
И след приключване на Съда и официалното явяване на Вестта Ангелът четвърти навлиза в своята мисия, единен с Гласа (Откр.18:1-4). И идва да обвини и разкрие делата на блудницата и звяра – времето, в което са действали взаимно и продължават в оформление на духовен Вавилон и последното увенчаване и коронясване – вече осъден със звяра Сатана, който накрая сам ще го разкъса за неговите беззакония и безчинства в Армагедонския му поход.
Но това е мисията на Вестта църковна, която има власт, връчени й са съдебните решения, които трябва да оповести сред цялата Земя. Вестта носи озарение как е приключил Съдът велик в Небето.
Това става в Скончаещото време, язвите ще ръмят, а те са присъдите съдебни, навлезли вече в изпълнение. Затова дялото е велико, натоварено с велика мисия, а за нея Третият ангел не беше подготвен. След дялото на озарение следва Архангелската тръба, народът, подготвен, ще посрещне своя Вожд, Цар и Господар за вечността, идващ на облаците. Амин!
Тъй Третият ангел не можеше да бъде и Четвърти, нито литературата на Е.Г.Вайт може да изпълни тази мисия. Защото Ангелът от Откр. 18:1-4 не би се явил, ако Третият ангел беше готов в изпълнение на мисията му.
Времето на Четвъртия ангел в единство с Бореца пети, Дух Святи е време благодатно и то се вместя в съкратеното църковно време на духовно възкръсналите съдби – блюда за почетно употребление. В същото това време Христовата лична гвардия е строена, с уредени вече съдебно съдби запечатани, на челата им грее звезда и лъв! Те са духовни юдеи, въоръжени с факлите озарителни – съдебните решения.
Всички са готови, приели са сила на Дух Святи за действие. А най-важно е действието на кръвта на изкупление. Те са сърцето църковно – Сионова дъщеря. А кръвта, Христовата цена на изкупление на Вожда им Христа, им е сила, Мощ в ръка като Знаме на оправдание, Урим и Тумим – Съд и Правда. Затова всеки, който ги приеме с вяра и се присъедини към тях, оправдан ще е (важи за настоящи и бъдещи). И над него се простира покровът на Отца чрез всички небесни благословения, които носи Вестта на оправдание чрез вяра в кръвта на Господа Исуса Христа! А който ги отхвърли, отхвърлен ще е завсегда.
Защо е така? Защото самата Вест е Правда. Светлина и Съд! Тя е в сила на Троен печат – Вест запечатваща съдбите земни, действаща до деня на първото голямо възкресение. Тя е Вест запечатваща на всемирната църковна съдба. Тя е сетно съдебно въоръжение на Църквата всемирна и друго няма сред планета Земя.
На всички църковни оформления е уредена съдбата съдебно, оправдани или осъдени по съдби чрез делата им добри или зли. И навлиза в изпълнение Словото: ”Оправданият си е оправдан и осъденият си е осъден.”
Съдът заличава по съдби всички църковни оформления църквата е минала през Съда велик и се явява с всемирно съдебно решена съдба, и народът е вече съдебен Трети духовен Израил, готов да чуе Архангелската тръба! Земята няма Ходатай в Небето. Христа се готви за своето пришествие. Оправданите нямат различия във вероизповедание, а чрез Христа те са примирени в една всемирна църковна съдба един народ Божий, включващ всички народи и племена, езици и колена, покровителствани от една Всемирна вест църковна на благословения, поверена в ръката на Христовата лична гвардия – сърцето църковно, живо туптящо, сградено от живи златни блюда на велико удостоение в употребление! Те всички са обрязани в духа Свети, приели са силата Му, осветили десет заповеди Божии – Закона морален на новата бъдеща духовна държава под юдиния скиптър и Трон Царски, над който седи Царят вечен юдин Господа Исуса Христа. Под този скиптър на управление е събрал дванадесет духовни племена от всички народи и племена, езици и колена в един Трети духовен Израил А Вестта съдебна е с въоръжението съдебно на оправдание свидетелствата в потвърждение, които се явяват като ковчег заветен с ответа съдебен свидетелствен на живия Бог сред една целокупност земна над планета Земя с трите й пояса с решени съдби!
Личната Христова гвардия е строена строго съдебно и с първо решени съдби като първи начатки от Исусовите трудове в чинове съдебни! Те са и снопът, подвижен в действие пред Съда велики в чин ”Дяло на Пет разумни църковни сетива”. Те са в чиновете Първосвещени и Свещени на Христа и пророчески атрибут, посланици небесни на Земя, борци за свободата държавна, народна! Те влизат в числото на сто четиридесет и четири хиляди и са удостоени с оправдателните награди на народа Божий! Те са удостоени да носят тази Вест, всемирно запечатваща църковните съдби!
Тя, Вестта, е връчена в ръцете на дванадесетте живи представители на Гвардията лична Христова. Вестта е огънят, снет от Небето от Гласа съдебен на Дух Святи чрез съсъда му в почетно употребление сред планета Земя, който действа сред групата на Пет разумни! Те са живи ”камъни” Авраамови на вярата, строени, вградени в едни новосградени стени Сионови, окръжили Новия Ерусалим – Вожда им Христа. Основите на Ерусалимските стени са стени апостолски – те са строени в един храмов олтар на свещенодейни служения свише, всемирен, и свещенодействат в служение за дванадесетте духовни племена. Те са огненозаветни съдби чрез Клетвен завет на вярност и стоят за всички дванадесет духовни Израилеви племена от всички народи и племена.
А оправданите чрез вяра в Христа носят бялата руба на снага с белега на вярата Авраамова, баграта на флората – одеждата земна – зелени палми в ръка! Те ще се събудят в ден на Архангелска тръба от прашните си легла в първото възкресение на праведните, при зова: ”Събуди се! Събуди се!“
Амин! 13.02.1960 г., Веслец
Забележка: Личната гвардия на Христа е преведена в Заветна клетва за вярност в служение и ясно знае своето задължение, че е носител на Съдебна светлина!
Амин! (О, Боже, моля опази ги Ти!) Амин!
Оформлението на Ангела четвърти, единен с Гласа на Святия Дух, що слиза в сила и слава голяма, е дяло голямо на строението на Личната гвардия Христова (Съдии 6-та и 7-ма гл. Гедеонова). Гласът е навлязъл в чина ”Гедеон” чрез своя приемник – съсъда на почетно употребление. След строението на Личната гвардия, групата в чин ”Ангел четвърти” навлиза в станово оформление на Духовния Израил, сред който стан е и народът израилев Божий. Това дяло – стан, в който се строяват всички Войнства на Вожда им Христа, е извън всяка стреха, по подобие на стан Исус Навинов.
Той е сред пустинята Земя и се готви за духовен боен поход срещу духовния Вавилон. Готов е да озари Земя с Веста блага на съдебните решения, навлязъл в бойни действия с Вавилон, който е събрал всички непокорни в себе си под знамето си на осъждение!
Вестта трябва да оповести присъдата на духовния Вавилон и на неговото войнство – блудницата духовна католическата черква с нейния коронован глава папата, чрез изпълнението на когото Сатана си приема наградата смъртна – смърт са сеели, смърт ще пожънат. Тъй след приключване на Съда небесен, избълвана Лаодикия в ръководството на Третия ангел е отхвърлен, паднал в осъждение чрез Съда велик, подобно на отхвърлена Астин (Естир 1-ва гл.).
А дялото на Ангела четвърти в единство на Пети Борец чрез Гласа на Дух Святи се е увенчало чрез личния си свещен корпус Личната гвардия от реални живи представители, девствени по ум и сърца чисти от земни учения, деца, приема чина на Естир. И те, живите, реално строени и благословени, въоръжени, озаряват цялата планета Земя. И продължават да се строяват в Гвардията лични гвардейци. Техен Вожд е Христа! Той е поел ръководството им чрез Гласа на Святия Дух и обикалят планета Земя.
Друга Вест няма, нито ще има! Съдът е приключил целокупния Земен процес, в Небето няма вече Ходатай! Той е излязъл от Светая Светих – Съдебната Тронна зала, дадена е цената на изкупление, светилището е очистено. А над планета Земя дялото на Ангела четвърти, единен с Гласа, е преминал в боен стан, с него е Кръвният Войн, кръвта Христова с нож в ръка, Словото на Гласа – съдебните решения (Исус Навиново изпълнение!). Гедеон е строил проверения си отряд, дадени им са факли на озарение в ръка, ще ги поведе към победа, за да освободи Духовния Израил от неправдата на ”двамата главатари” (двете неправди: хула против Дух Святи и беззаконието, петното от хулата и бръчката на беззаконието).
Тази Вест трябва да се приеме от всички общества, да се реформират духовно. Интервалът от времето на нейното носене е малък. Сред тоз стан Исус Навинов продължават да прииждат племената, те ще обвинят стража-приемник на Гласа, но отговорът е, че не е било времето, което е скрито в Бога. Защото първо трябвало е да се яви първото Гедеоново знамение с руното. Стражът да се ороси с Късната Роса, да се озари и приеме Късната Роса – съдебните решения, след което руното е свободно от оросение! Явява се второто знамение: цялата Земя ще е в озарение – оросение на освежение късно.
Но и блудни Вавилон духовен е въоръжен с осъждението съдебно и се явява в чин ”Аман”. Световен Вавилон пламва (войната в Ливан и Техеран) чрез мохамеданското лъжеучение. То е осъдено и е приело своята награда чрез своя годишен козел, който е бил пуснат в изгнание, явил се е в осъждение и чрез осъдената му съдба е прибулил младежта и то предимно жените, сочещи на черквите си на исляма. (Тоз козел е представен чрез лицето на аятолах Х.)
Забележка: При годишния цикъл на очистение Христа принася своята кръв за очистване на светилището. Сам Христа се явява в светилището обвинен, натоварен с греховете на целия земен каещ се свят, а първият козел сочеше на жертвата Христова.
Вторият козел сочи на Сатана, който след оправданието на Христа от Съда велик се натоварва с греха и се пуска сред пустинята земя. Това именно служение се натоварва на аятолах Х., който защитава исляма и натовареното нему осъждение донася на своя осъден народ (но осъждението не засяга само ония, които по заставяне, насила го приемат). Това е ислямската революция, тя е и Вавилонска и е завинаги осъдена (но не и република свободна).
Сатана чрез Х., съсъда свой, обвързва в тежки окови на исляма народната свобода и това му се вменя за осъждение в едно с всичкото завладение в религиозния фанатизъм на исляма (осъждението не засяга ония от народа, които са се покорили по задължение). Тоз именно Вавилон вече е налице, той е световен, но и духовен. В него е употребен не един народ, но много народи, които водят борбата!
А миг ги дели от разпущане на ветровете, за да се яви и Третата световна Армагедонска война, през която ще мине като хромел и ще смели една четвърт от Земята или една трета, според Словото (които се покриват).
В тази световна и духовна война ще пламне ужасът сред планета Земя.
Но на избраните и предизбрани съдбите са решени в Правда чрез разглеждане делата им от Съда небесен велик. И да пострадат, те само преминават при Исуса с решени съдби!
Затова дялото на живия Бог вече пътува не като отделно реформаторско оформление, реформаторски евангелски, петдесятни, адвентни религиозни общества. На всички тез им са уредени съдебно съдбите. Дори и на тия от осъден Вавилон. Народът Божий се спасява само като призове името на Христа.
А дялото Господне е сред България – то е сърцето живо, туптящо на Църквата Христова новозаветна, което е преминало от Ангел четвърти, единен с Гласа в чин ”Стан Израилев духовен“ и сред него е ковчегът с решенията съдебни – ответът на Съда велик. дадени са Кръвните цени в изкуп на духовния народ Божий сред тоз стан в чин ”Исус Навин”.
Йосифовите мъртви кости са съдебните решения над първия сянков плътски народ Израил, изведени, т.е. снети решения съдебни на всички оправдани в чин на Йосифа.
Забележка: Всички решения, оправдания и благословения за народа по обещание, дадени на Авраама като морски пясък и небесните звезди, са съхранени в един ковчег (подобно на смокинения плод) сред дялото на живия Бог като едно реално свидетелство на Съда, милостта и любовта Божии.
А дялото е ръководено от живите строени гвардейци на Господа Исуса Христа, водени от Него като техен личен Вожд. И водена към славни победи, Гвардията навлиза в свещенодейни съдби чрез Война смели – Словото съдебно, Война с нож в ръка на Небесните войнства Гласа на Дух Святи. Той е Вождът смели (Иоан 1:1-4), Словото Светлина в сила и слава голяма на Ангела на Завета нов – Христа, Който сам води дялото Си в единство на Дух Святи! И озарява цялата планета Земя.
Забележка: Исус Навин – Войнът с нож в ръка е Словото Светлина, съдебно, прието чрез Гласа небесен в чин ”Вест всемирна запечатваща”, Глас Съдебен на Бореца пети сред дялото на Ангела четвърти, преминал в ”стан” за народа Божий. Гласът е Борецът, Който воюва, Дух Святи и ще продължи до Архангелска тръба, за да събере целия житен сноп на обещанията Авраамови. И ще озарят цялата Земя, да чуят Архангелска тръба и да преминат в първото голямо възкресение, и в едно велико явление на преображение да поведат народа Божий в преход към духовния небесен Ханаан.
Забележка: Всички Войнства в чин ”Гвардия” са в ръководни съдби на народа Божий. За тях се отнася и цялото въоръжение: кръстени в Дух Святи и пазят десет заповеди Божии. А народът не носи отговорност за дялото, той може в един миг да призове Името на живия Бог и Господа Исуса Христа, да повярва в кръвта Му и да се спаси!
Но никой не може да влезе в ръководство, без да е приел Вестта в пълнота – десет заповеди и Дух Святи!
А първото голямо възкресение на праведните е по време на реалното явление на техния Вожд, Господа Исуса Христа, увенчан Цар Юдин и Господар, идещ на облаците, Царят и Господарят на Нова планета Земя под Ново Небе!
Всички осъдени остават сред Земята в изгнание хиляда години. А изкупените, в едно реално голямо възкресение, отиват направо в дворите на Отца – минават през Орионови врата, влизат в Тронната Съдебна зала и си заемат местата. п Христа сяда отдясно на Отца, а отдясно Нему сяда Невястата Негова в лицето на Гвардията Му лична в чин ”Сионова дъщеря”. Тя е Негова Лична гвардия, с която е воювал сред планета Земя и се сгражда от апостолите до Скончание. Тя ще се яви и строи под Гласа тръбен от мъртви и живи, които поемат народа Божий и го въвеждат в дворите на живия Бог.
И те, само те, лично, в единство с Христа и небесния втори Съд ще съдят дялото на осъждение и ще го потвърдят, като лично са водили духовната борба.
Осъдените ще са хиляда години в изгнание и малко преди изтичане на това време те се възкресяват във второто възкресение, за да чуят и приемат присъдите си наедно със Сатана. И те ще видят какво са изгубили, а именно живота вечен.
Но Сатана пак ще ги поеме с лъжи и ще ги събере – Гога и Магога да воюват против светиите на Христа. Но ще падне огън от Небето и ще ги изгори, и огънят до векове не ще угасне, ни червеят им ще умре.
А Земята като камила разтърсва своята гърбица (плеща) и се освобождава от тях до мантията си и се явява като нова звезда, нова планета чрез своето ядро неосквернено, над което реално ”Новият Ерусалим”, ограден с нови стени – сам Господа Исуса Христа, увенчан с победата Своя – Личната Си гвардия в чин ”Сионова дъщеря” новосградена стена. А Той – ”Нов Ерусалим”, окръжен с Личната Си гвардия! Амин!
Наистина, няма ли повече Светлина, вие всички преценете и потвърдете. Обръщам се към всички Божии чада, ожидащи спасение на душите си, но не и щеславие! Амин!
(Словото ми е дадено в третото четиридесетдневие на пост и молба без никаква мазнина, само с плодове и зеленчук пред Небето!) Амин!
А Глас в пустиня остана Среднощният вик на предупреждение към Третия ангел – Лаодикийско ръководство.
13.02.1960 г.