На пророк Данаил и на апостол Йоан строго им се заповяда да скрият, запечатат даденото им Слово. В съдебното време обаче Бог дава друга заповед – не запечатвай Словото.
А казаното видение за денонощията е вярно; все пак, обаче, запечатай видението, защото се отнася до далечни дни.
А ти, Данииле, затвори думите и запечатай книгата до края на времето, когато мнозина ще я изследват, и знанието за нея ще се умножава.Откровение 10:4
И след като седемте гръмове издадоха своите гласове, аз щях да пиша, но чух глас от небето, който каза: Запечатай това, което изговориха седемте гръмове, и недей го писа.
„ Сам Аз, Вседържителят разпечатах данаилови съдби и скритата от Йоана манна, която в корема му се вгорчи. Днес тоз „корем“ се изля в късните „роси“, защото благодатта ороси последните блюда. 232/3
А запазената свидетелствена манна, къде е била тя? Къде е словото, което не се разреши на Йоана да запише? Къде е то било? Не е ли тази манна – въплатена в олтар златен съхранена и чрез стража Мой, олтарна скиния неръкотворна, храм на Духа Святи с олтар на денонощно служение кат кадилница златна пращала в небеса молитвите, постовете и сълзите и приемала чрез жезъла ааронов в чин първосвещен и свещен тази манна от небеса не е ли бил съсъда в чин пророчески на земя? 28/6
Йоан е символ на реформацията. 251/3
Лаодикия, убояна да не се види голотата й и се отнеме правото за корона на главата, похули всички действия на Дух Святи. Не позна росните капки на късно оросение в чин Късна Роса, в освещение и ги охули, оплю и приписа на Сатана.
Когато Лаодикия се опиваше в хладкостта си, а времето наближи в изпълнение, яви се Ангелът на завета Христа в чин „Крадец“ и възкреси мъртвите кости на плътта, въздигна блюдата златни и ги употреби с олтари сърдечни, обрязани от Дух Святи в юдейство и светилници препълнени с елея – сила на Дух Святи. Те приеха всички награди в чин „Благословения Отцови“ като живи представители на съдбите. И като камъни олтарни, живи представители на дванадесетте племена, се вградиха в олтар на служение – дяло на Ангела Четвърти, единен с Гласа в чин „Борец пети“ в едно велико реформаторско дяло и изпълниха волята Божия. Това дяло реално показва, че Христа сам пое ръководството на дялото Свое в ръка в едно теократично управление. Дялото на Ангела четвърти в чин „Малко Даниилово духовно възкресение“ се яви още като могъщо Йорданско течение на водното кръщение, то е повторение на дялото на Йоана Кръстителя – дяло Христово по строг План на Спасение“
- Първите, строили се в Личното Христово войнство са Йоан Кръстител и апостолите Христови, които не само влизат в числото на 144000, но и застават като основание на сграждащото се ново изкупително дяло на Господа Исуса Христа.
- Йоан… сочеше на всички плътски реформации фалшиви, които ще се отсекат, отхвърлят след голямата борба между Христа и Сатана. . . след посегателството на Йоана . . . Тогаз вече Христа навлиза в мисията в пълнота на духовен реформатор и избира 12 апостоли 8/3
- Чрез дара на знамения и чудеса изливам светлина на всички късни слова, обещани да се явят на земя в последни времена за връщане на верния остатък – късната роса. Светлината се дава чрез дългоготвения съсъд и осветен Глас от небеса, дар на знамения и чудеса до Ангела на остатъка. Дарът на знамения и чудеса, чрез силата Моя казва ви Сам Отца се дава сал три пъти на земя за да приготви пътя за Божията правда. В древността пророк Илия и Йоан Кръстителя, а сега в последни времена дарът на знамения и чудеса за изливане на живите слова, сетна светлина за цялата земна кора да са водачество на остатъка тръба що има връзка чрез Гласа на Отца направо от небеса от Престола на благодатта. 187/ 6