„О, Съде велики, ти който процеса земен реши кат дяло съдебно по съдби, на таз неправда, на туй беззаконие на падналия небесен ангел с една трета нему подчинения повели борба с измама чрез греха почнал от едемския рай с първата двойка човешка подмамил Ева и Адам в измама, грях и клетва въвлякъл в пъкления си план. На вас и само на вас Съде велик вий, които туй дяло решихте възлагам осъдения от вас вражи лик, пред цялата Вселена, Всемир небесни и земни селения, моля нек чуят вашите обяснения и се яви присъдата на осъдена съдба, от вас Съда велик в таз велика борба на злото и доброто, греха с правдата, смъртта с живота.
Днес Аз, Всемогъщ Творец ваш и техен в чин Генерален Законодател и Съдия ви моля пред всички кажете кой борба, война зловеща обяви на Твореца си и за какво, каква е била неговата цел и до кой стигна той предел на пожелание и обсебване съдби на Твореца си? Че тъй жестоко се над планета Земя прояви чрез духа си лукави в измама и лъжа сред рая едемски над планета Земя? Моля обяснете, всеоръжието му посочете в измама, греха – жилото на смъртта, посочете знамето му зловещо развято чрез измама и лъжа със смъртната коса той в чин „косач“ над трите пояси земни поробил земя.
Моля Съде велики изяви, обясни пред цялата Вселена, Всемир небесни и земни селения нек чуят вашите верни изявления. Беше ли скрита от тях таз борба в измама и греха, смъртта покосяваща цялостни съдби земни? И обявено ли беше, че земя е избрана от врага за арена бойна? Моля пред вси Аз в чин Генерален Законодател и Съдия, Който на вас предоставих съда и ви в чин Генерален обявих единни да решим тез земни съдби в правда и неправда пред Трона законодателен със закон на правда валиден за цялата Вселена Всемир небесни и земни селения. А Аз скривам Лика Си Свят, за да не погине целия свят. За туй вий Съде велик, който оправдахте и осъдихте по книгите на личните дела, дела на двамата войни с една трета войнства в правда и неправда в чинове сред планета Земя. Моля вам възлагам осъдени съдби не скривайте ги вси, но ги изявете и земя предупредете, че приключихте със земния процес с трите й пояси макар и да воюва смъртта, греха.“
Миг върховен, върховна съдба, яви се Съда велики без Генералния Законодателен Лик. И сам отсъди съдби и ги натовари на осъден лик, падналия войн небесен ангел с една трета паднали ангели по делата им лични записани в книгата на делата зли лични техни съдби.
Миг върховен чу се Глас пред цялата Вселена, Всемир, небе, земя. Съда велики се яви в непълен лик, без Законодателния и изрече съдба над осъден лик и поясни тяхните дела:
„Днес ний – Съда велик без Генералния Законодателен Лик в правда пред закона велик, а единен с подвига велик на цялата Вселена, всемирен Лик в чинове небесни съдебни наблюдатели, свидетели единни с чиновете на князете в управления системни, планетни, а творения Творцови – ний, Съда велики с вси единни. Но влизаме в съдебния състав в чина генерален на Съда велик, ний сме съдии, съдебни заседатели. И единни ний решихме тоз земен процес, взехме участие от дена на бунта в небесните селения и борбата поведена сред тях от чина тогава /херувим Люцифер/ непаднал ангел. Но след падение в чин земен дявол- Сатана подвел една трета небесни ангели в падение нему подчинение. Единни изгонени от небесните селения. А ний в чинове съдебни ний съставихме Съда на правда пред съдебния трон със закон на правда пред него се явихме и поведохме книгите на делата лични на двата воюващи воини с една трета, лични войнства техни подчинения в правда и неправда. И ний, Съда сме Творцови творения всички, но в помилост в чинове Творчески в чинове на князе управляващи системи и планети. Ний единни ги решихме като оправдахме невинните и осъдихме виновния и повинните в неправда, осъдихме измамата греха в чин жило на смъртта язва зла над планета Земя. И обявихме падналия обвинен ангел войн небесен с една трета, войнства паднали единни обвинени в туй дяло на греха – смъртта, който не се покори на Твореца си в Троен Лик Творчески, не призна сина Божий наруши закона на правда кат основа на съдебния Трон респектиращ цялата Вселена, Всемир, небе, земя. Обвинен в беззаконие в небе и в подривна дейност спрямо закона на правда и Законодателя за внесеното безредие и подмолно воюващ в борба с Воина на правда в чин „Княз Михаил на мира сред целия вселенен, всемирен мир“. А неговата цел е завладяване именно на тоз чин и планета Земя, да я владей вовек в беззаконие без ред кат неин поробител, а тя – негова покорна пленница, да се яви под ударите му коварни в неправда греха – смъртта. Ний, Съда велик в правда законен Лик, пред Трона законодателен и закона на правда велик, единни ги осъдихме тез неправди, лични дела на падналия небесен ангел записани в книгата на делата – зли: греха, смъртта, клетвата и обвинен за всички кърви пролети сред планета Земя, за да я обсеби водил злокобна борба греха с правдата и смъртта с живота. И днес пред цялата Вселена, Всемир, небе, земя ний, Съда велики заявяваме: правда, правда, правда и истина, истина че борбата е почнала от небесните селения изгонен от тях падналия ангел с една трета в грях я пренасят сред планета Земя и той се яви чрез втория си образ в изявление звяра – змията сред едемския рай и подмами творението Творцово сътворено в правда в чин жена – Ева като обвини в лъжа Твореца си и заповедта Му в неодобрение и неправда и с измама подведе в нарушение жената Ева – творбата Творцова, а Ева наруши заповедта чрез плода и въвлече и Адама в греха. А Адам е по образ и подобие сътворен на Твореца си. Тъй сред рая употреби звяра – фауната и измами чрез плода на флората човека – жената представяща земята или взета от състава земен. Тъй Сатана едновременно въвлече в греха – жилото на смъртта земя с трите й пояси, като предизвика и клетвата. Тъй жената наруши заповедта сред рая – дом Божий сред планета Земя. А Адам да не загуби Ева и той яде от плода. А това е заповедта държаща в респект и предпазване от греха творенията Творцови. И след всичко изгонени бяха Адам и Ева от рая. Така Адам позна Ева и тя зачна от взаимния грях, който ядоха единни от плода и се яви първия син -Каин. Но Ева и Адам изпадат в съзнание на изгубения рай и греха сторен от тях и са в непрестанно покаяние пред Твореца си. И пак Ева зачва от Адам и се явява втория син Авела в правда и разкаяние. Тъй Каин и Авел се явиха сред планета Земя и Авел в чин „пастир“ пред небето явява олтар с жертва на умилостивение от стадото. Но му е позволено, а Каин не му е позволено, но и той се явява с плодовете земни в служение измамно чрез двата олтара. Тъй Каин посочи на падналия ангел -Сатана с измама и греха, а Авел посочи Воина на правда- Сина Божий, водещ в правда борба отбранителна. Тъй дома Божий рая посочи небесния дом -духовен Божий от където изхождат и двамата борци в два духа на правда и неправда – доброто и злото. Тъй още рая изяви и в чин „макетен – план“ дома Божий, който се яви и сред земята в правда рая го посочи. Но Каин първия син на Ева и Адам се яви в чина на падналия воин от небето, на комуто не му е позволено свещенодействие. Защото тоз чин свещен е дълг свещен в отечествена бран и чест Творцова чрез Сина Божий в чин „Воин свещен“ изявен чрез втория син на Адам и Ева, Авел. Авел изяви и чина „пастир на Отца“ на Божия Син. Тъй Авел посочи и олтарното служение свещено. Докато Каин няма туй право, но той сам си го позволи присвои с измама и посочи на Сатана, който го и употреби чрез земни плодове – посочиха на материя земя. И наистина тук падналия ангел воин – духовен небесен чрез духа си лукав гонещ цел чрез измама и грях в борба обсеби човека Каин и го употреби в неправда грях – жилото на смъртта реализира в победа над материя – плътта. И смъртта реално се яви чрез посегателство над брата си Авел. И посочи на дялото на падналия ангел чрез Каин се яви като братоубиец. И с тоз макетен план посочи на първия народ Божий в развой на сянките употребен ще бъде в посегателство на Сина Божий в чин „Месия“. Тъй смъртта покоси живота авелов от каинова ръка и проля кръвта му – живота сред планета Земя, а земя я попи. Тъй Сатана в борба неравна постигна си целта над материя земя с трите й пояси ги плени в плен на смъртта – роби обречени на робовладелеца Сатана. Тъй поробителя коварен победи чрез смъртта. Но не можа да обсеби духа на Авел. Не, в него неправда не се намери. Но над Каин и над материя и над духа посегна човека на греха – гибелта. И земя с кръв заля. Но таз кръв -живота невинен е жива и вика от земята за отплата. Именно туй дяло по план макетен извършено в неправда от падналия ангел воин е записано в книгата на делата зли в таз велика борба сред земния бит, и посочи съдбата на падналия ангел чрез олтарната измама, ще да воюва с Воина в правда Сина Божий обсебил правото на олтарно служение водещо смъртно наказание погубление. Но Сатана е творение Творцово и е воин в неправда на смъртно съгрешение, който ще оспорва всяка, педя земя и ще я полива с кръв не само в духовни борби, но и в световни войни. Именно по тез дела лични негови се осъди в чин „Сатана“ дявола и натовариха му се всичките присъди като кордон на осъждение, за да чака скончание на земния бит. И ний, съда велик небесни осъдихме туй дяло зловещо по план макетен и го посочихме чрез присъдата потопа кат язва над греха. А пак по план макетен се яви дялото на правда в чин „Ноев ковчег“, който посочи на туй дяло съдебно в спасение в чин „Ноев ковчег“ чрез нас Съда велики. /грехопадение и наказание/
Тъй плана макетен приключи показал земния бит и борбата злокобна сред човечеството в реалния му житейски бит на всеки един по отделно от флора, фауна и човека, туй е първо макетно време. Но сега навлизаме във второ ново време сянково след потопа и почва пак с олтара в благодарствена хвала за прекрасното избавление от потопа. Ной и синовете му, сянки древни, но ще посочат същините новоерни и драмата разиграна в небето. Твореца в чин „Ной“ в две линии чрез синовете ноеви Сим и Хам на благословения и злото проклятие, за да ги поведе и земята злак да произведе.
Но пак същата съдба, Ной – Отца, Сим в правда му защити честа, докато Хам я поруга честа Отцова – ноева таз драма пак посочи борбата, която ще се яви сред сянките. Но показа и драмата на небето Отца и Сина със Сатана. Тъй сянките се явиха и двете линии поемаха път. Сим- линия на благословения, Хам- линия на проклятие. И тук пак Сатана се представи чрез Хам, и се натовари с клетвата на греха, който извърши, спрямо Отца „Ной“ и продължи да воюва сред планета Земя, чрез сянките на стария Израил. И ето яви се призвание в изход от макета явяваше се Авраам, и сянките поемаха път по план сянков да се разгръщат като съдба.
Авраам поема път и ражда първи незаконен син Исмаил от Агар и посочи на първия завет в обрезание плътско. И пак Авраам получава заветите и обещанията се изпълват и се ражда втори син – по обещание от законната Сара – Исак посочи първо на Христа, в чин „пасхален Агнец“ и на втория духовен народ – на втория завет и обрезание духовно /кръщението на Дух Святи/. Исмаил и Исак явиха се като два стълба на два народа заветни на два завета чрез сянките и същините. И ето Исмаил, първородния син на Авраама незаконен посочва съдбите на сянката израилева, кат първи народ на обрезание плътско. Докато Исака е втория син – законен на Авраама по обещание и посочи съдбите на втория народ на Бога духовните същини. Тъй Каин посочи на Исмаил, а Исмаил на стария Израил и на дялото поробено от падналия ангел. Авел посочи на Исака, а той на Христа и на втория народ Божий по дух обещания. /Каин посочи на Сатана, а Авел на Христа/. Също Исмаил посочи на дванадесетте израилеви племена плътски. Докато Исак чрез 12 племена якови посочи на 12 духовни племена на същината новозаветна. Тез всички съдби макета, сянката и същината по план се реализират в реалност. Но сега става вече знайно за плена на първия израилев народ от фараона. Фараона се яви в чин „робовладелец“ а Израил в плен – „роб“. Ето и самата драма с фараона и Израил. Фараона – робовладелец, Израил цял – роб, пленник на фараона. А изхода велики предстои към свободата над милостта и любовта на Бога. Но любовта и коварството се срещат, за да си премерат силите в таз велика борба към изхода на свободата от робството и греха смъртта. Но тук вече се борят два вожда с войнствата си. Фараон -Сатана с войнството си. А Моисей и Арон посочиха на Ходатая Господа в чин свещени при изхода, водещи Божието воинство с голяма задача натоварени съдби за освобождение на роба от робовладетеля коварен -Сатана.
А заповедта на Бога гласеше: „О, Съде велики на вас възлагам осъдения лик, пред цялата Вселена, Всемир небесни и земни селения нек чуят вси. О, Съде велик кажи: Кога войнството израилево поведохте съдби чрез Мойсея и Арона на Бога слуги, към изхода на свободата -Ханаан обетована земя. Кой се жестоко закорави и ви се възпротиви, в таз борба на коварство и любовта за да се покорят и явят войнствата израилеви съдби? Моля отговори и ясно обясни пред свидетели които водеха книгите на делата добри и зли? Моля обясни за изхода на племената към свободата минавайки през борби. За жертвата, пасхалния агнец с белега кръвен по прагове и врати. Кой опази първородните израилеви синове и вси? Моля отговори. Съде велики на Теб възлагам туй дяло съдебно и само на теб да обясниш за изхода съдбоносен. Нек чуе моля небе – земя за таз борба злокобна на сянките преминаващи през съдби и на коварството и на любовта посочи?“
Ний, Съда велики без Генералния чин Законодателен заявяваме съдба, пред цялата Вселена, Всемир небесни и земни селения: нек чуят за тез съдби. При изхода на войнствата израилеви към свободата от плена на робството фараоново, те поемаха път към морето Червено посочило на великата борба към изхода за небесата. Но според книгите на делата, зад фараона се криеше Сатаната с войнството си от паднали небесни ангели. Те изпълнени с дух лукави водеха борба с Божиите пратеници Мойсей и Аарона. Тук сред царството фараоново – света се яви сам Сатана, а чрез воинствата падналите ангели срещу Божиите пратеници в изхода от робството на греха, смъртта по план сянков. Тъй белега кръвен по прагове и врати посочи на жеста Христови пасхата, за да останат живи израилевите младенци в изхода към свободата посочи на освободените в употреба ще се яви кръвния белег, за да останат живи, а закоравения фараон чрез младенците си приемат осъждение. В таз борба коварна посочиха се съдби, чрез водата обърната на кръв -нилска, че осъдените ще пият кръв вместо вода. Докато пасхата посочи на избавление от робството на роба от робовладелеца, греха и смърта в изхода сетен на духа в освобождение от материя плътта, докато всичко осъдено остава с дух и материя сред планета Земя. Тъй войнствата израилеви поеха път към избавление водени към свобода под огнен стълб нощя и облачен деня, в озарение с тръбен Глас в изявление в изхода към свободата ги водеше сам Вожда на небесата, окриляни в правда духовна на Сина Божий съдба. А огненият стълб нощя изявяваше мощ небесна укрила в плама на Дух Святи при сетния изход към небесната страна. Но границата на избавление и осъждение се яви самото Червено море, което осъществи изхода на роба от робовладелеца, от греха и смъртта, за войнствата израилеви и далеч посочи съдби на кръвните Христови цени пролети в един духовен изход и дадени за откуп. Тук съдбите са посочвали и голямата трагедия на човека в греха – послужил фараон на Сатана чрез първородните си, посочил е на всички войнства сатанински в таз велика борба за освобождение и осъждение, любов в живот и коварство греха смъртта. В таз драма Сатана не пощади обсебения си съсъд фараона, нито младенците му.
Тъй Червеното море на освобождение за роба е граница и осъждение за робовладелеца. Докато за роба беше велика цена на живот преминаващ в живот от робство /на материя плът/ в свободата вечна на духа живота. Но за фараона и войнството му-смърт, осъждение, обща гробница. Тъй сянките древни посочиха на същините новоерни и бъдещия Съд над греха смъртта и кръвта пролята за изкупление на живота земен. Туй е победата велика на Бога над греха и смъртта в тоз изход реален в израилевия човешки бит сред земята показан чрез сянките древни съдби. Но борбата е яростна, нестихна съдба. Тя в пустинята зловеща продължи за власт духовна. Сатана подбуди израилевите князе: Дотан, Авирон и Корея, за свещените чинове на Сина Божий, с Който воюваше небе за свободата на освободения роб от веригата робски хомот на робовладелеца – фараона посочил на Сатана с една трета войнство негово, но чрез Дотан и Авирона, Корея, посочиха му се съдби че не е позволено да свещенодейства чрез обсебени от него съсъди в не почетна съдба. И пак ний, Съда велики показахме му съдбата на обсебени от духа му лукав осъдена съдба посочихме и наградата му от лични дела, чрез тях ги погълна огнена бездна – земя. Таз драма посочи на осъдения паднал ангел с една трета паднали войнства ангели небесни за изгнанието 1000 години/ и за след 1000г. изгнание/ сред пустинята земя в чин огнена бездна. Не стихна ярост зла на Сатана жаден за власт и поклонение той продължи, чрез духа си лукави обсебваше народа Божий Израиля. И в полата на Синай – Съда законодателен, се опиянен яви, когато Лично Законодателя закона на правда връчваше съдба, то Сатана в беззаконие въведе в пъкления си сатанински план, войнството израилево съгреши чрез свещеника Аарон. И опиянен чрез народа прие пред идола си телето златно поклон. Тук Аарон съгреши пред играещата се Синай планина народа израилев не умира, а греха сред народа продължи. Тъй Сатана воюваше, а грехът сред народа бушуваше, не утихваше. И ето Мойсей отлетя, а Исус Навин продължи посочили на чинове два в големия изход сред народа на Бога. Но сега предстоеше съдба чрез Исуса Навин поведе войнствата израилеви предвождани от ковчега Божий свещените съдби което посочи при изхода от сянките Йордан посочи на новия завет и водното кръщение. А ковчега на закона Божий преминава в новия завет ще е валиден и за същината на духовния народ. А след изхода през Йордан обрезанието второ посочи че е валидно и за духовния народ Божий, след водното кръщение иде и обрезание духовно в плътта – кръщение огнено на Святия Дух. Тъй Исус Навин посочи на Христа в предводителство на народа Божий. Но при голямото знамение преди да се яви победата над Ерихон ограден със стени посочил на Вавилон с войнствата му, то се яви Воина с нож в ръка, за да ги предвожда в туй велико знамение – новия небесен Воин посочи на Духа Свети в новия завет в обрезание чрез словото. И тогаз едва се явява и знамението на рухващия Ерихон Вавилон духовен и войнствата му свещени в скончание още Воина с ножа посочи на Гласа съдебни в таз велика сянка и победа Божия над осъдения Ерихон. Но спасението на блудницата Раав, и рода й посочи на всички изведени от Вавилон духовен чрез вяра приели кръвта Христова като белег на обрезание и спасение духовно. Още Ерихон посочи и на царството вавилонско духовно и неговата съдба победен само чрез тръбния свещен Глас – седмия новозаветен период църковен ще рухне вавилонското войнство царство под тръбния съдебен Глас пред закона на правда в седмата обиколка сочеща на седмия период църковен ще рухне духовния Вавилон и всичките му чинове свещени, ограждащи духовния Вавилон кат стени на сянковия Ерихон. А чиновете свещени сред духовния Вавилон те са обсебени от падналия ангел, не му са позволени, той води за тях борба чрез Дотан, Авирон и Корея. Но след като употреби Аарона и му устрои поклонение в полата на Синай, чрез идола златен телето той си позволяваше и употребяваше тез чинове подобно на Каин. Но тез служения не само не бяха приети, но явиха се мерзост пред лицето на Вселената, Всемира“.
И пак молбата ектеше: „О, Съде велик, ти, който съдбите земни реши сега пред теб земното царство стои моля обясни за царството израилево и съдбите на царя израилев първи Саул защо не устоя, и победата чрез Давида и Соломона, които посочиха на бъдещето съдбите. Моля обясни за туй царство с благоволение и удостоение“: „Днес ний, Съда велик без Генералния Лик Законодателен заявяваме съдби, които ний Съда велик сме решили за царството на Израиля. Първият цар – Саул в чин сянков изявяваше му съдбите сянкови защото не устоя. Тъй първият син Каин на Адам и Ева посочи съдбите на Сатана и обсебените от духа му лукави и на линията Хамова носеща проклятие след потопа. От таз линия се яви и първият син -Исмаил на Авраама от Агар незаконни и те посочиха на първия народ сянков по линия и съдби. Също и първия цар – Саул сред Израиля пак съгреши като на волята Творцова не се покори. Защото и него Сатана покори в чин на свещеник се яви. А тоз чин не му е бил позволен нито на народа израилев но пак греха Ааронов се яви и в царя Саул израилев /и Озия/. Обсебен от жажда и нагон за постигане на израилевия трон обсеби царя пръв Саул чрез свещенодействие да съгреши. Но борбата жестока за царство и трон, скиптър на управление продължи. Сатана веднъж получил дял чрез Саула го здраво в грях въвеждаше съдба, докато го при Ендорската врачка напълно унищожи. Но чиновете свещени не принадлежаха на никому макар и сянкови те сочеха съдби на бъдещия цар от Юдино коляно. Тъй Давид от Юдино коляно се яви и пак Сатана чрез Голиат борба води, но с мощ велика Давид го победи чрез пет камъка навек посочиха съдба на дялото съдебно велико чрез пет разумни сетива. Но с Давид Саул пое борба макар и отхвърлен от царския чин Сатана знаеше, но го употребяваше, но винаги Давид го побеждаваше. Тъй приключи и с първия цар Саул осъдена съдба – Сатана. Но Давид продължи и цар на Юда се яви след като Голиат врага на Израиля с меча му ръждиви обезглави. Но сега се развихряше борба за царството Юдино на вечна съдба в правда законна сянката щеше да яви борбата на същината чрез таз драма на вечното царство с трон и скиптър на управление над дванадесетте духовни племена. И ето съдба, Давид вторият цар над целия Израил се яви с трон и скиптър на управление царско посочи Юдините съдби, а сина на обещание Соломон цялото царство и трон наследи. Но борба коварна Сатана пое – води и Авесалом в неправда употреби, но чрез него съдбата си изяви. Но враг непримирим води борба и Адон повдигна с паднало свещенство и пророк израилеви мерзостта си чрез Адон да осъществи цар на целия Израил да бъде той и при камъка заклет събра. И осъдена съдба – положиха осъдена валтасарова софра и при извора Рогил помазаха за цар без царство Адона. Но с таз драма се яви и съдбата на Сатана и войнството му паднало свещеник и пророк, за всегда я сам Сатана изкова чрез всички, които той завладя и с дяло употреби и показа съдбата си. Но чрез царството Юдино давидово и скиптъра на Юда в управление над 12 племена сянкови се посочи победата на Давида – в чин на Отца чрез Соломон – сина му давидов по обещание посочил Сина Божий. Но сина на обещание -Соломон яви се цар със скиптър на управление и трон с помазание на Геон. И под скиптъра поведе и 12 племена кат цар и господар над всички 12 и показа чрез сянките бъдещото царство и господарство на вечността в единство на Отца и Сина под Гласа съдебен на Дух Святи за вечност Цар и Господар – над 12 племена духовни в чин трети съдебни Израил. Именно с таз драма до тук се представи и царствената съдба, но в победа на Бога Отца Сина и Дух Святи чрез сянките древни – съдба, ги показаха, а едва чрез същините по време на Съда велик -ний, съдии единни с Генералния Законодателен Лик ги реално решихме чрез свидетелствени служения осъществихме по съдби. И ги изявяваме пред вси небе, земя. Докат с цар Давид и Соломон в царство с трон охранен с дванадесет лъва и скиптър на управление със свещени чинове на реални сянкови церемониални служения и пророческия сянков атрибут посочващи скончание във времето на Съда и цялостната реална съдба е показана на Война в правда Сина Божий. То пак Сатана с ярост и злоба водеше погибелна борба чрез лъжепророка Ваала и жреците му 450 по време на кармилската дискусия. То той след падение завладя царя израилев Ахав и Иезавела на мерзостна Готолия дъщеря и извърши пак мерзост пред Бога като Сатана ги завладя и владеещ ги употреби, подмами целия Израил пред небето и той съгреши и се на Ваала поклони. Но мига съдбоносен чрез пророк Илия се яви и в мощ съдебна в таз дискусия мащабна употреби и Израиля свести чрез знамение и чудо огън от небето сне, олтарната жертва за целия Израил Бог прие за дванадесет племена и прослави Името Си пред вси в един миг, а на 450 пророци лъжливи жреци отсъдил съдба на смърт чрез Илия. Но с таз сянка древна на Кармил се изявихме ний, Съда велик и на двата олтара в чин „Авелов“ – Илия и в чин „Каинов“ – вааловия съдбите им решихме и осъдихме Сатана и дялото му чрез олтар непозволен и лъжепророка Ваал и свещените му служения чрез жреците във време на падналото царство под завладения цар Ахав и Иезавела дъщеря на Готолия осъдихме, осъдихме. Но с таз дискусия на Кармил посочихме като сянки на бъдещите същини в скончание, на нас Съда реален в изпълнение чрез силата в изявление в чин на „Илия“. Но победата на Кармил е сетната духовна победа на Съда велики в правда на закона в небе и включи всички паднали царе, пророци и свещенства сянкови употребени от Сатана показващи и неговата съдба с падналите ангели небесни и тяхните земни човеци с чинове завладени от тях и осъдени от нас, Съда велики. Туй са велики съдби сянкови във великата духовна борба армагедонска сянкова сред земя показващи съдбите по план сянков в развой на бъдещите й същини и съдебни реалности на решения съдебни. Тази е драмата на планината Кармил, но още по-зловещо се развихри Сатана чрез Иезавел и Ахава, и в неправда в закана лозето на Новутея заграби и кръвта на Новутея проля. С таз драма коварна посочиха съдби как Сатана чрез Израиля, Месия, не ще приеме. Съдби, както и Иезавел Илия не прие, но все същите съдби, осъден бе Ваала и дялото му чрез жреци и съдбата приеха на Иезавел, Готолия и Ахава. Но далеч посочиха на Израиля, че ще кръвта пролее на Месия чин на Сина Божия -Твореца. Но таз кръв е съдбоносна, попила я земя. И тя жива вика за отплата от земя. А Сатана в чин на „Юда Искариотски“ прие си 30 сребърника и обеси се за всегда. Туй му са съдбите на Сатана. Но и Израиля в чин сянков свещеник и синедриона цял приеха и съдбите на Аарона и на народа, който в полата на Синай пред Законодателя и закона на правда се поклони чрез идола на Сатана ангел паднал завладял и една трета от Израиля паднали в същия грях. Но сега всички кърви от Авела до кръста Христови, му са на плеща и Сам се осъди чрез злите дела, като на кръста голготски и сянката церемониалния закон прикова, но навеки победен биде. Макар че в оргия на пирувание камбаната погребална би своя непознавайки плана на същината, че на кръста Христови във велик подвиг на завета нови се яви и свише небе победата над греха смъртта се яви чрез възкресение и нова песен се запя. Христа жив от гроба излезна възкресен навеки за съдба да имат дял с Него всички, които вярват в Христа. Амин. Туй е съдба, реално се яви същината и нов завет, нова ера поведе племената вси от народи и колена, езици и яви се надежда крилата и полетя вест хвърката, че навеки в борба неравна се яви в чин „Месия“ – Христа и чрез жеста Си велики врага победи. Той на петдесятница път пое в Дух Святи църквата Христова съдба същината на съдбата показана чрез сянките отлетели вече на стар Израил. Тъй разпери вест крилата криле и в надежда всемирна пътя пое. Над цялата земя се благовести, че са се явили спасителни съдби. Но нестигна съдба, боя водеше неравен Сатана – макар и осъден от нас, Съда велики без Гененалния Лик, но ний единни чрез вси пред вселенен всемирен Лик селенни небесни и земни селения в тоз земен процес осъдихме му съдба – Сатана осъден с една трета, паднали ангели продължи. А той сам знаеше, че е победен, греха, смъртта. Но в ярост коварна подгони същина, в кървави реки заля земя. В образа на звяр хищни подгони войнствата Христови положили заветни основи на църквата Христова родена в ера нова съдба, опиваше се в кръв невинна на майки и деца, светии Христови възлюбили Му съдба. И пламнаха факли живи в оргии на пиршества, явиха се кладите огнени със светиеви тела. Пламна Рим и в огън неугасим горя. А той кат ехидна под короната на Нерон се скри и пръсна се в неправда еврейския синедрион. Но туй всичко му показаха съдба макар и да се крие под короната царска, тъй Сатана в завета нови продължи. Продължи с инквизиции и кръстоносни походи, войнство си строи, цар над вси духовния Вавилон яви с обагрени мантии на плеща с трикратната корона на глава сам заместник на Бога се яви в коварство подгони любовта към Бога в правда и истина. Но съдбите си лични той изкова не познавайки плана спасителен чрез завета нови в кръвта пролята на Христа. Но знаеше ясно, че е осъден за всегда с плена небесен и земен една трета падения. Чрез един народ в сянка тъй и в същина показали му съдбата осъдена за всегда тъй чрез папата лично се яви, а воинството му кардинали вси с пурпурни мантии обагрени от кървите пролети. Той в чин „звяр“, а тя „блудница – Вавилон“ духовна с чаша в ръка пълна с кръв невинна, мръсота яхнала го за всегда той я носи на своята плеща. А царство му и държава Ватикана се яви с трон – папски със скиптър на управление воинствата кардинали водеше съдби и корона трикатна показала на същина и царството му духовно сред планета Земя. Тъй след рани зли ранен в гърди загубил устойчивостта си той пак се възстанови след Армагедона втори подал си бе на звяра ръка опиваха се в кръв невинна сред земя. Но днес на ново се явява чрез човек и с короната трикратна се увенчава и поклони приел съдби от цял свят осъдени му се поклониха пред цялата Вселена, Всемир, небе, сред земя. Но съдби му лични от дела той ясно знай, че загуби борбата и съдбата, че е разголен и показан сред земята, макар че отдавна в чин „звезда пелин“ падна сред земята и вгорчи водата. И пророка Ваал с Мохамеда замени корана Библията пожела да смени с нова ера сред пленниците си вси. То той навеки осъден присъдата си ще претърпи седем язви зли от лични си дела на мерзост коварна, негова съдба, навек осъдена. И пак пламна яростта гони светостта, но ний, Съда велики, показахме съдби и чрез Асуира и Амана с Астин и Естир по плана как в Лаодикия се избълваха съдби в чин на „Астин“. А Сатана насочи Амана и показа му съдбите, лични дела, че не можеше да изтърпи в царство си земно небесните звезди отразени светлини, чрез Христовите светии. Но и Валтасар в последния си пир посочи на папата коронясан в днешния пир, а и чрез двамата сянка и същина, покриха му съдбата на Сатана. Докато длан човешка чертаеше съдбата им на стената. Туй беше Съда небесни чрез дялото си съдебно в пет разумни сетива църковни изяви тяхната съдба, то на Валтасар му се разклатиха /колената/ чресла. Тъй сетно скончаещата му съдба се яви и дири къде извън земния предел гнездо да свий на ехидна и яйцата си да измъти – съдби, като жилото – греха и смъртта пренесе и избегне на дела си лични съдби седем язви зли. Но Авдия и Исая изнасят му сетнини, че и гнездо там да свие и от там ще се изхвърли в дън земни низини и всички си трофеи от кърви пролети и трупове изтлети туй ще му е трапеза на угощение валтасарова сетна. Тъй днес чрез образа си на звяра дал и силата си на звяра в действие приели му са съдбите навеки осъдени. И ний, Съда велики без генералния Законодателен Лик Велик пред закона, то ний, Съда, самостоятелно единни с вселенни, всемирни свидетели наблюдатели селения небесни и земния лик заявяваме, че е вързан навек чрез кордона на осъдени съдби от нас, Съда велики с вси една трета небесни войнства паднали ангели и една трета земни войнства сянкови осъдени в посегателства и една трета същини новоерни с вси завладения ги осъдихме, ний Съда велики и ги обявихме за кордон на осъждение и ги вързахме да претърпят присъдите от личните си дела сред запустяна земя за 1000 години, когато църквата бива грабната в небеса и личната гвардия Христова се яви единна с нас Съда велики и потвърди във втория Съд над осъдени съдби присъдите им вси. И тогаз след 1000 години ще падне огън от небето и ще ги изгори, а планета Земя ще се наново освободена яви и ще засияе в простора небесен за всегда. Амин!
Туй всичко обяснение е на плана макетен, сянков и същината обяснен чрез нас, Съда велики, и ний заявяваме че това са осъдените съдби на падналия воин – ангел небесен с една трета паднали ангели небесни и завладения земни /край/ една трета земни от макет, сянка и същина новозаветна.
Туй слово е съдебно обяснение на плана в развитие от макет, сянки и същини в реалност съдебна приключили земните съдби.“
Leave a Reply